Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Headset,

Alltid i mina headsets hör jag i mitt vänstra öra (som micken sitter på) om jag skulle blåsa i micken, hör jag det i de örat, har kollat alla kontrollpanel inställningarna som alla rekommenderar när man googlar på att man hör sig själv.. Hör inte när jag pratar eller så utan bara när jag blåser. Något som vet?

Har Mionix headset för runt tusingen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2014

Jag använder Razer kraken PRO men jag har alldrig haft det problemet...
Du kanske borde köpa ett nytt headset

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av Czelious:

Alltid i mina headsets hör jag i mitt vänstra öra (som micken sitter på) om jag skulle blåsa i micken, hör jag det i de örat, har kollat alla kontrollpanel inställningarna som alla rekommenderar när man googlar på att man hör sig själv.. Hör inte när jag pratar eller så utan bara när jag blåser. Något som vet?

Har Mionix headset för runt tusingen.

Vet att jag haft liknande problem med andra headset. Vad jag gjorde för att lösa det var att gå in på inspelningsenheter,egenskaper, sedan välja att lyssna på enheten, tryck verkställ. Därefter så kryssade jag ur det alternativet och sedan verkställ igen.
Det löste problemet för mig vet inte om du har testat det eller inte.

Node 804 Black | Core i5-4670K | GA-B85M-D3H | GeForce GTX770 2GB OC | 840 EVO Basic 250GB | Corsair AX 750W PSU | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB | Cooler Master Hyper TX3

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012
Skrivet av GamingSide:

Jag använder Razer kraken PRO men jag har alldrig haft det problemet...
Du kanske borde köpa ett nytt headset

hmm okej :/

Skrivet av Niner0:

Vet att jag haft liknande problem med andra headset. Vad jag gjorde för att lösa det var att gå in på inspelningsenheter,egenskaper, sedan välja att lyssna på enheten, tryck verkställ. Därefter så kryssade jag ur det alternativet och sedan verkställ igen.
Det löste problemet för mig vet inte om du har testat det eller inte.

okej, det funkade inte men när jag hade lyssna hörde jag ju verkligen allt, utan det igång hör jag bara om jag blåser om jag sätter micken precis framför munnen o blåser i den.