Permalänk
Medlem

beställning/leverans

Hej

Gjorde en beställning i fredagsmorse strax efter 0800.

Fick sms ett par timmar senare om att varorna håller på att plockas men nu när jag loggar in på er sida så visar ordern vad som är beställt samt att inget är reserverat och inget är skickat.

Vad betyder det? Hade en förhoppning om att kunna hämta varorna hos posten tisdag eller med lite tur på måndag eftermiddag.

Om det har någon betydelse så är det beställt med avbetalning genom klarna.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

posten jobbar inte idag och eftersom alla varor fanns så tror jag det inte behövdes reserveras. du får nog på tisdag, vet inte hur snabb posten är när paketet ska skickas inom göteborg. du kunde annars ha hämtat upp delarna på ringön eller vilken butik som är närmast direkt om du har bil.

EDIT: sen är posten och inet väldigt långsamma med att uppdatera vart delarna befinner sig. enligt posten så var mina delar i härryda i några dagar när jag fick smset ifrån att delarna hade kommit fram (bor i Kinna).

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Ah well jobbar natt hela helgen och vill inte ha delarna förs än nästa vecka. Om jag plockat upp dem hade sömnen blivit lidande

Tänkte mest om dem kan ha fått iväg delarna i fredags till posten redan med tanke på att man beställde så tidigt på morgonen. Om så är fallet finns dem ju hos mitt postombud lagom till att jag vaknar måndag eftermiddag

Permalänk
Inet
Skrivet av Scontan:

Hej

Gjorde en beställning i fredagsmorse strax efter 0800.

Fick sms ett par timmar senare om att varorna håller på att plockas men nu när jag loggar in på er sida så visar ordern vad som är beställt samt att inget är reserverat och inget är skickat.

Vad betyder det? Hade en förhoppning om att kunna hämta varorna hos posten tisdag eller med lite tur på måndag eftermiddag.

Om det har någon betydelse så är det beställt med avbetalning genom klarna.

Borde komma fram idag (måndag) om allt går som det ska och så länge du bor sönder om Sundsvall

Skrivet av Vzano:

posten jobbar inte idag och eftersom alla varor fanns så tror jag det inte behövdes reserveras. du får nog på tisdag, vet inte hur snabb posten är när paketet ska skickas inom göteborg. du kunde annars ha hämtat upp delarna på ringön eller vilken butik som är närmast direkt om du har bil.

EDIT: sen är posten och inet väldigt långsamma med att uppdatera vart delarna befinner sig. enligt posten så var mina delar i härryda i några dagar när jag fick smset ifrån att delarna hade kommit fram (bor i Kinna).

Det är Postens system som är segt på att uppdateras ibland..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Borde komma fram idag (måndag) om allt går som det ska och så länge du bor sönder om Sundsvall

Det är Postens system som är segt på att uppdateras ibland..

Tack för svaret!

Var uppdaterat på mina sidor när jag loggade in imorse och kollade!

Skickades från m.sweclockers.com