Nominera till årets datorbutik 2014!

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Nominera till årets datorbutik 2014!

Det börjar dra ihop ihop sig till Årets datorbutik 2014! I denna tråd är det fritt fram att nominera butiker som du anser förtjänar att vara med i den stora omröstningen. Se bara till att de uppföljer följande villkor!

Villkor för nominering:

• Återförsäljaren måste ha ett heltäckande sortiment med PC-datorer och datorkomponenter.

• Återförsäljaren måste ägna sig åt e-handel, det vill säga tillhandahålla en webbutik.

• Återförsäljaren måste särskilt vända sig till svenska konsumenter.

• Återförsäljaren måste ha varit aktiv i minst ett år och lämnat in en årsredovisning

Dessa återförsäljare är redan nominerade. Är det någon butik som saknas? Skriv i tråden!

Alina
Boulevard
Cdon.com
Datorfixarna
Dustin/Home
EIS
Everlast
Inet
Komplett
Liontech
Misco
Multitech
Multitronic
Net2world
Netonnet
Overclockers
Pixmania
Proshop
Webhallen

Dessa återförsäljare är inte med pga. urvalsreglerna:

* Coolingstuff (begränsat sortiment)
* MaxFPS (begränsat sortiment)
* Aquatuning (begränsat sortiment)

Nomineringstråden är öppen till den 16 januari. Därefter är det dags för röstning!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014

Jag tror att ComputerStocklots faller på "Återförsäljaren måste ha varit aktiv i minst ett år och lämnat in en årsredovisning". Annars skulle de klart vunnit.

Moderkort: Asus RIVBE | Processor: Intel i7 4930K 4.6 GHz | CPU-kylare: Loop Deluxe | Grafikkort:Asus GTX 1080 Ti Poseidon 2100Ghz | RAM-Minnen: HyperX Beast 2400Mhz | SSD: 240 SSD | Nätagg: Corsair AX1200i | Display: ASUS PG348Q 100 hz | Mus: SteelSeries RIVAL 310 Headphones/Speakers: Razer Tiamat 7.1/ ASUS Strix DSP/Logitech G560/Corsair SP2500| Keyboard:Asus ROG Strix Flare Cherry Brown | Mic: Blue Yeti + Boomarm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av EyeNEye:

Jag tror att ComputerStocklots faller på "Återförsäljaren måste ha varit aktiv i minst ett år och lämnat in en årsredovisning". Annars skulle de klart vunnit.

tror de faller rätt hårt på att vara en bluffsida vars hemsida inte äns ligger uppe längre...

Asus Z97-A, I7 4790K @4.8GHz 1.29V, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1511Mhz/7246Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av screamin-daemon:

Nominerad!