Permalänk
Inaktiv

Har alltid en chipspåse under, räknas det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjamopeden:

Lägg en tygmusmatta under, klart att tangentbordet ska ha lite "Lean" xD

Mycket fyndigt av dig

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ja, alltid.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

nja beroende på hur jag gillar att sitta vid datorn så blir känslan i det hela fel när jag fäller upp tangentbordet:)

Permalänk
Medlem

Både och.

På mitt mekaniska gör jag det inte, vinklingen är perfekt som den är och med handlovsstödet behövs det inte
På mitt svampiga jobb t-bort så fäller jag upp fötterna. Annars är det lika platt som bordet de står på.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fäller inte ut dom.

Mitt CM Quickfire är redan lite vinklat, och så pass högt att det blir nästan obekvämt att fälla ut dom, samt det glider runt eftersom bara 2 av 4 "duttar"(?) ligger mot skrivbordet om fötterna är utfällda.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Brukar köra utfällt, men kanske är en vanesak. Ska prova utan

Permalänk
Hedersmedlem

Är ett måste att ha dom utfällda, går ju inte att skriva annars

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jocke92:

Brukar köra utfällt, men kanske är en vanesak. Ska prova utan

Sitter mest i soffan eller ligger rättare sagt...så då blir en kudde med lämplig vinkel bäst.Men rent allmänt om du har tangentbordet på en helt slät yta framför dig så bör ju en högre vinkel göra att dom övre tangenterna kommer närmare dig.

Visa signatur

1.MB Asus P5Q E, CPU Q9550 OC 3.7.GPU GTX 680 Windforce , PSU 750 watt. SSD Samsung 850 pro.Allt gånger 2.

2. MB Gigabyte GA-Z270X-Gaming 7.CPU: I5 7600K 4.6 GHZ. GPU: GTX 980.PSU Corsair CX 650.SSD Samsung 970 Evo Plus. Ram: Zadak 16gig RGB 3000 Mhz.Chassi Mission SG GGX .Corsair Hydro Series H100x CPU Cooler.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av S-OD:

Men rent allmänt om du har tangentbordet på en helt slät yta framför dig så bör ju en högre vinkel göra att dom övre tangenterna kommer närmare dig.

Visst gör de det men det är också det som gör så att jag inte tycker att det är skönt för det blir extra belasting på mina handleder då man vinklar dem svagt uppåt om tangenterna blir upphöjda.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch