Värt att komma tillbaka till D3?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Värt att komma tillbaka till D3?

Tjenare! Just nu har jag inget spel att spela och tänkte kanske börja med Diablo 3 igen. men som sagt, är det fortfarande bara ett ändligt farmande efter gear och och det enda man gör är att springa genom rifts?

Och hur aktivt är Diablo 3 just nu? Är det helt dött eller finns det fortfarande en hel del spelare?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2006

Det kostar ju inget att prova. Installera och se vad du tycker

Jag har då åtminstone haft många roliga timmar med spelet även om jag är rätt mätt på det för stunden.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
linköping
Registrerad
Aug 2009

Det är samma stuk, de har bara lagt in bättre items som tar 10 ggr så lång tid att farma.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vännäs
Registrerad
Jul 2002

D3 har attityd bekymmer, blir enbart farmande och finns lite grupp utbyte då de flesta speccar för att springa igenom nivåerna.

Träna bort dyslexin. Ryzen 2600x - asus B350plus - sapphire 480 - Acer XG270HU 1440p 144hz - Samsung 960evo 256gb - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb Kingston 3ghz - atcs 840 - Vattenkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Har du några vänner som spelar så skulle jag säga KÖR! men är du själv. Njae. Fortfarande samma spel.

Jag spelar enbart när någon av mina polare vill spela för att kunna snacka skit över skype/TS och klicka lite.

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 16GB Crucial DDR4 2133 | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |