Belöning från Blizzard till långtrogna spelare!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen i norra Uppland!
Registrerad
Okt 2002

Belöning från Blizzard till långtrogna spelare!

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150116/blizzard-belonar-t...

Fått mail om att kolla att adressen jag angett stämmer.

Miniversion av statyn utanför huvudkontoret.

Fractal Design Dynamic X2 GP-14 140mm Vit | Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz CL16 | EVGA Supernova G3 750W Modulärt | ASUS DRW-24D5MT DVD±RW 24x SATA Internal Black Bulk | Fractal Design Define R5 Black Pearl | MSI GeForce GTX 1080 Ti Sea Hawk X HDMI 3xDP 11GB | Samsung 850 EVO Series Basic SATA III 2,5" SSD - 1000GB | Samsung 960 EVO M.2 SSD - 500GB | ASUS PRIME Z370-P | Intel Core i7 8700K | ASUS PB278Q | Windows 10 Home Svensk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Romelanda
Registrerad
Nov 2009

Mitt konto är sen några dagar efter release, men har haft några uppehåll så antar att jag inte får något.

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen i norra Uppland!
Registrerad
Okt 2002

Om jag fattat det rätt så kan man räknas in om även om man haft "några kortare" uppehåll. (?)

Fractal Design Dynamic X2 GP-14 140mm Vit | Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz CL16 | EVGA Supernova G3 750W Modulärt | ASUS DRW-24D5MT DVD±RW 24x SATA Internal Black Bulk | Fractal Design Define R5 Black Pearl | MSI GeForce GTX 1080 Ti Sea Hawk X HDMI 3xDP 11GB | Samsung 850 EVO Series Basic SATA III 2,5" SSD - 1000GB | Samsung 960 EVO M.2 SSD - 500GB | ASUS PRIME Z370-P | Intel Core i7 8700K | ASUS PB278Q | Windows 10 Home Svensk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010

Dyraste figuren ever
Sub i 10 år typ 14k+

Vet inte en enda som haft subscription i 10 år )

Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram. - Nalle Puh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Jan 2003

vet inte om det e intresant eller nå men detta e mejlet så får ni se det

Greetings,

World of Warcraft has just celebrated its 10-year anniversary! It's been an incredible decade of adventures in Azeroth, and you've been with us through all of it. We'd like to thank you for your constant support these past ten years with a gift.

Before we send your gift, please take a moment to update your contact address and shipping address on your Battle.net Account Management page found here: https://battle.net/account/management/address-book.html

If you've seen other people receiving their gifts, don't worry! We expect to send your gift in just a few weeks. As soon as your gift has shipped, we'll be sending you a second email with more details, including your shipping information and tracking number. Until then, we hope you continue enjoying your adventures in World of Warcraft!

Regards,

Customer Support
Blizzard Entertainment
https://battle.net/support

ziefle

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av ziefle:

vet inte om det e intresant eller nå men detta e mejlet så får ni se det

det intressanta är snarare hur många månader av de där 10 åren man måste betalat för för att qualify, vågar du berätta?

Intel Core i7-4790k 4.7GHz / Asus Maximus VII Ranger / Gigabyte GTX 970 Windforce 3X OC / HyperX Savage 16GB (2x8) 2400MHz / EVGA SuperNOVA G2 850W / Samsung 850 EVO 500GB / Fractal Design Define S / custom loop / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Philips Fidelio X2 / FiiO E10K / Audio Technica AT2020USB+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av Naga:

det intressanta är snarare hur många månader av de där 10 åren man måste betalat för för att qualify, vågar du berätta?

ryktet säger att man fått missa totalt 60 dagar sen launch

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2008

Cool grej ändå, man har ju ändå betalat slantarna så är ju inte för figurens skull man betalat.

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Naga:

vet inte ligger med glipor på max 1 2 dagar har en polare som missa 3 månader å han fick inte ) men kan ju ärligt säga att vissa perioder har ju bara tiden tickat utan att det har spelats ^^

ziefle

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Norrköping
Registrerad
Okt 2005
Skrivet av Json_81:

Mitt konto är sen några dagar efter release, men har haft några uppehåll så antar att jag inte får något.

Skrivet av Beginner:

Om jag fattat det rätt så kan man räknas in om även om man haft "några kortare" uppehåll. (?)

Skrivet av lanbonden:

ryktet säger att man fått missa totalt 60 dagar sen launch

Har man skaffat World Of Warcraft INOM 60 DAGAR FRÅN LANSERINGEN och haft en aktiv prenumeration fram tills nu ... så får man en sådan där statyett. Jag gissar att även "game cards" räknas.

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro