Vilken klass är bäst just nu?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Vilken klass är bäst just nu?

Tjena!

tänkte återvända till d3 nu efter ett bra tags uppehåll. Vilket leder till frågan: vilken klass är bäst för att solo farming i denna patchen? Har alla klasser i 70 men kan ej bestämma mig vem jag ska spela(gillar alla)

sen undrar jag även vilken klass som är bäst för grupp farming?

tack

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Mar 2009

Ska du bara farma T6 så kan du välja vilken som helst. T6 är en barnlek nu..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014
Skrivet av Frisell:

Ska du bara farma T6 så kan du välja vilken som helst. T6 är en barnlek nu..

T6 en barnlek ?.. stämmer iaf inte på mina karaktärer, har en jädra otur med att finna bättre gear, eller items överhuvudtaget.

CPU: i7 3770K 4.1 Ghz Mobo: Sabertooth Z77 Minnen Corsair 1600Mhz LP DDR3 16GB. Grafikkort: Asus GTX 780 Direct CUII 2 OC
resten är nätagg, SSD disk och hårddiskar samt ett gammalt lian li Armor Suit P80

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Mr S:

T6 en barnlek ?.. stämmer iaf inte på mina karaktärer, har en jädra otur med att finna bättre gear, eller items överhuvudtaget.

Allt är relativt, det beror helt enkelt på hur mycket tid du har lagt ner på din karaktär.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Jag har sett några monks som gör helt galen dps nu efter patchen.
Men själv kör jag DH och de fick sig en rejäl buff nu.

Någon av de två skulle jag säga var bäst just nu.

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 16GB Crucial DDR4 2133 | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Monks är fotm (flavour of the month). Exploding palm och Gundos gear. Game over!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2008

Monks och Demon Hunter är överlägsna.

Asus P6T / i7 920 C0 @ 4.0ghz / MSi GTX 780 / 12gb OCZ Gold XTC / Coolermaster Silent Pro M700

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2007

Den bästa klassen är den du tycker är roligast.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Finns ingen bäst klass. Spela du tycker är roligast. Någon annan som märkt att servrarna laggar ibland? Är det ddos hos Blizzard igen?

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006