Borderlands 3 – den stora tråden

Permalänk
Medlem

Borderlands 3 – den stora tråden

Gearbox Software kommer utannonsera Borderlands 3.

Det kommer streamas live kl 10.30am.
http://www.twitch.tv/event/pax

Permalänk
Medlem

Wow, tror det blir riktigt nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Gearbox Software kommer utannonsera Borderlands 3.

Det kommer streamas live kl 10.30am.
http://www.twitch.tv/event/pax

källa vaR?

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

källa vaR?

Här. Kolla klippet från youtube.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150125/utannonseras-borde...

Permalänk
Medlem

Det är inte alls säkert. Det är spekulationer.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Skulle snarare säga att det är Tales from the Borderlands: Episode 2 som kommer utannonseras.

men som sagt, spekulationer.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Hoppas på borderlands 3 Men vet inte om de släppt alla dlc till det än, jag älskar borderlands spelen då det är så sjukt kul att coopa på^^

Permalänk
Medlem

Det kommer bli ett Borderlands 3! Och det kommer bli stort. Fantastisk nyhet tycker jag och de annonserade efter folk som kunde hjälpa till att skapa spelet. Så är det nån som känner för att knåpa ihop en raidboss eller något annat så är det bara att sända ett mail till Randy Pitchford. "heyrandy@gearboxsoftware.com"

https://twitter.com/DuvalMagic/status/559510055284789251

Permalänk
Medlem

Ja det blir ett Borderlands 3 men det lanseras väl 2018 eller så.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Hoppas på ett nytt Borderlands, men inte just nu. Älskar serien då Borderlands ligger mig nära hjärtat, men de ska inte skita ut ett BL3 bara för att folk vill ha det. Tips till skaparna av Borderlands 3: Ta det lugnt, stressa inte, tänk igenom alternativa vägar att gå med spelet, kom med något nytt så att det inte blir ett BL som bara entusiaster gillar (Något nytt innebär inte att man lämnar allt det som tidigare varit bra med serien, utan eventuellt utvecklar det). Känner mig positiv till BL3 just nu då de inte börjat med det än för att de helt enkelt inte vet vad det ska handla om.

Mycket bra uttalat av Randy Pitchford (Gearbox CEO) ''We want to think about the future and we want to think about what the next Borderlands is and we're going to need some help. The fact is, we're not working on a new Borderlands game, but we want to.''

Bra att de nämner att de kommer behöva hjälp, eventuellt att BL fans får vara med i skapandet? Nya samarbeten med företag/personer? Finns som sagt många vägar att gå!

Källa :

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk
Medlem

Gearbox bekräftar att Borderlands 3 är deras nästa spel Men spelet kan komma också heta Borderlands 4. Kan bero mycket förändringar? Ny grafikmotor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Men spelet kan komma också heta Borderlands 4. Kan bero mycket förändringar? Ny grafikmotor?

Shit, snacka om optimist, och att läsa in mycket, i ett enkelt konstaterande som bara är "Vi har inte spikat namnet än".
Borderlands 3, visst, så långt är det klart. Men, sen då. Ska det heta bara "Boderlands 3", eller kanske något i stil med "Borderlands 3 - Return to Tanis"? Det beror ju helt på vilka möjligheter man vill lämna öppna för expansioner, eller fristående alternativa utgåvor osv.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Gearbox bekräftar att Borderlands 3 är deras nästa spel Men spelet kan komma också heta Borderlands 4. Kan bero mycket förändringar? Ny grafikmotor?

Naaajs! Ang att det kan komma att heta 4 beror nog på pre-sequel i så fall?

Visa signatur

i7 6700K - Maximus VIII Hero - EVGA 980 Ti SC+ ACX - 850 Pro 1TB - Corsair DDR4 2x8GB - EVGA SuperNOVA G2 850W - Noctua NH-D15 - FD R5+6xNF-A14 PWM - Samsung C24FG73FQU
Asus ROG G752VY - i7 6700HQ - GTX 980M

Permalänk
Medlem

@REPTiL3: Jo, kan vara det också. Spelet verkar också få en ny karaktär.

Permalänk
Medlem

Hoppas spelet använder UE4 motorn.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

nice, för battleborn var inte riktigt i min smak, det lilla jag spelade det.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Fasen va kul det ska bli!

Permalänk
Medlem

Borderlands 3 Early Tech Demo Shows Off Unreal Engine 4 Progress So Far

"Pitchford stressed this fact, prefacing his presentation by saying the things shown were "not a video game," but rather a "technology demonstration.""

http://www.ign.com/articles/2017/03/01/borderlands-3-early-te...

Permalänk
Medlem

Borderlands Teaser - Mask of Mayhem. Ändrar dem namn nu?

Imorgon smäller det:
https://twitter.com/GearboxOfficial/status/110554398351663923...

Permalänk
Medlem

Är sjukt taggad. Jag hoppas på en positiv överraskning imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

Randy har själv sagt flertal gånger om att spelet inte existerar tills de själva går ut med, sen i en annan intervju så säger han något om release direkt efter utannonseringen för världen vill ha saker snabbt. För man vill inte vänta 1 år eller halv år på ny music t.ex nämde han. Så release inom kort! Kanske redan nu den 3:e

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Hellspites:

Randy har själv sagt flertal gånger om att spelet inte existerar tills de själva går ut med, sen i en annan intervju så säger han något om release direkt efter utannonseringen för världen vill ha saker snabbt. För man vill inte vänta 1 år eller halv år på ny music t.ex nämde han. Så release inom kort! Kanske redan nu den 3:e

Skickades från m.sweclockers.com

Det hade varit riktigt coolt, speciellt med den magiska datumen (3/4).
Man kan ju alltid hoppas

Edit: varför den 3/4 kan vara ett magiskt datum

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

Det hade varit riktigt coolt, speciellt med den magiska datumen (3/4).
Man kan ju alltid hoppas

Edit: varför den 3/4 kan vara ett magiskt datum

Vet inte "Randy its a troll" spammar nr 3 i sina kommentarer borderlands 3 " 3 april " nytt år förretagen i spel branschen 2k har ju sagt release 2020 så. Kanske

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den här var tydligen uppe på Borderlands Twitter en stund idag. Kan iofs vara ett aprilskämt?

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Hellspites:

Vet inte "Randy its a troll" spammar nr 3 i sina kommentarer borderlands 3 " 3 april " nytt år förretagen i spel branschen 2k har ju sagt release 2020 så. Kanske

Skickades från m.sweclockers.com

Jo vi kan nog sluta hoppas https://www.fz.se/nyhet/279464-borderlands-3-fan-tror-sig-ha-...

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Va!! Semptember ?

April skämt så klart!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Forumledare

Hmmm kan stämma. Borderlands 2 släpptes den 18:e september men det är en onsdag i år så då kör man på fredagen den 13:e september? Vänta nu....

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Ser ut som Borderlands 3 kommer bli en Epic Store Exklusive i 6 månader sen släpps det på steam
https://twitter.com/DuvalMagic/status/1112833886113992706

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Jag ser verkligen fram emot Borderlands 3, men lite orolig ifall temat inte fungerar längre. Jag spelade 2an otroligt mycket (själv), och försökte spela det igen på senare år och fastnade inte alls lika mycket.

Jag hoppas att det kickas igång igen med 3an när man kan dra ihop ett gäng och spela igenom ett par gånger. Det är ju grymt co-op-lir med skön humor och ofta bra DLC.
Oavsett Steam eller Epic så kommer jag köpa spelet.

Permalänk
Medlem

Jag körde igenom BL2 helt solo, vilket var ganska roligt men man känner verkligen att spelet är byggt för Co-op.
Har installerat det igen och tänkte köra det med brorsan som aldrig kört det tidigare. Synd att vi fastnat i Apex bara... o.O

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987