Permalänk
Medlem

Bra val. 10-tummaren är verkligen hästlängder bättre än åttan.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Okej...Så Fyndbörsen höjde priset på XTZ 99 W10.16 med 500kr innan jag hann köpa den. Lite förvånad över detta måste jag säga, inte precis så att tekniken i subbasen blivit mer avancerad. Någon som har andra alternativ att rekommendera?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av fromis:

Okej...Så Fyndbörsen höjde priset på XTZ 99 W10.16 med 500kr innan jag hann köpa den. Lite förvånad över detta måste jag säga, inte precis så att tekniken i subbasen blivit mer avancerad. Någon som har andra alternativ att rekommendera?

Börja kolla annonser på www.hifimagasinet.com ?
REL, Velodyne, Audio Pro....

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fromis:

Okej...Så Fyndbörsen höjde priset på XTZ 99 W10.16 med 500kr innan jag hann köpa den. Lite förvånad över detta måste jag säga, inte precis så att tekniken i subbasen blivit mer avancerad. Någon som har andra alternativ att rekommendera?

Det är valutan som spökar... kronan är inget värd längre. Jag är också sugen på en sådan men vill ha en i vitt. Det stod att de får in en ny version i maj, i vitt så jag väntar på den...