Identity nytt kickstarter MMORPG

Permalänk

Identity nytt kickstarter MMORPG

Identity är ett spel baserat på Unreal engine 4 så grafiken klagar man ej över! Identity söker pengar på kickstarter här: https://www.kickstarter.com/projects/asylum/identity
Där finns även trailern, verkar riktigt nice!

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=ZQeuc7fAYyQ

Permalänk
Medlem

Detta får mig att bli lite tveksam.
"Identity has been under development by only a few people and only for a few months."

Om dom hade sagt vi har funderat och klurat och polerat på den här iden dom senaste 7 åren... då hade det vart skillnad. Men ett par måndare ehm ok.. vi får väl se hur det blir om det blir av

Permalänk
Skrivet av Alpha77:

Detta får mig att bli lite tveksam.
"Identity has been under development by only a few people and only for a few months."

Om dom hade sagt vi har funderat och klurat och polerat på den här iden dom senaste 7 åren... då hade det vart skillnad. Men ett par måndare ehm ok.. vi får väl se hur det blir om det blir av

Jag hoppas det för personligen tycker jag det är en väldigt bra spel idé

Permalänk
Medlem

Det låter intressant men jag är inte helt såld på att de kommer bli något vettigt av det i slutet. Speciellt när deras mål är så pass lågt och det är så mycket som behöver göras.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Verkar intressant.

Men, är bara månader gammalt och ett lågt prismål. Det kommer att ta evigheter förrän det är färdigt och behöva mera pengar(troligtvis).
Hade det varit ett stort företag hade det varit mera lovande.
Jag är heller inte såld på att det knappt kommer att finnas NPC:n i spelet. Majoriteten kommer bara att stjäla bilar, köra som galningar och skjuta folk ändå. NPC:n behövs för de flesta funktionerna i samhället. Annat skulle det vara om man kunde söka jobb och jobba tillsammans med bottarna som t.ex. polis. Kanske politikerna kunde vara spelare, men det leder troligtvis till konstiga lagar och en enorm korruption. Politiker-NPC:n skulle nog vara mera blandade.

Jag tror nästan att utvecklarna är för naiva.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Det är vad jag förstår dessa som gör Altis Life-modden till Arma.

Edit. He, det finns ju en annan tråd där ovan nämns.