Tesoro lobera supreme slutat att fungera HJÄLP!

Permalänk
Medlem

Tesoro lobera supreme slutat att fungera HJÄLP!

Hej. har lite problem med mitt Tangentbord ett tesoro lobera supreme, som jag fick i julklapp. det fungerade perfekt igår. stängde av datan när jag gick och la mig och när jag startade den morgon efter så funkade inte det. har provat att om installerat drivrutinerna och bytat usb portar har provat andra saker i portarna och dem funkar. när jag nu startat tangentbords programmet så säger den bara att den inte hittar ett gaming tangetbord. finns det något ni vet man kan prova? har inte provat det i en annan data ännu, har inte tillgång till en.

Tack på för hand.

Permalänk

tesoro lobero supreme tangentbords problem

@Arrowed: tjena jag har exakt samma problem det fungerade dagen innan och då stängde jag av datorn och gick och la mig och skulle starta datorn idag och då fungerade inte mitt tangentbord och undrar om du fått rätt på ditt tangentbord isåfall är jag tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

@casper johansen: Hej! nej tyvärr jag hade kvar kvittot så jag åkte och lämnade in det, fick ett nytt och det gjorde lika dant. Så nu så köpte jag razer blackwidow 2014, Mycket bättre. Tror inte att du kan göra så mycket. Hoppas du har kvar kvittot.