Varför skriker ni på mig? (OBS Humor)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2007

Varför skriker ni på mig? (OBS Humor)

Hej Inet!

Tänkte lägga en beställning idag och såg att ni skriker till oss Sweclockare när vi ska handla fraktfritt.

Är det så att vi Sweclockare är lite extra tröga och inte förstår leveransvillkoren och därför mejlar direkt efter beställning och undrar vart grejerna är? Eller är det så att någon helt enkelt kom åt caps-locken när de skrev beskrivningen? Nå väl, inget illa menat från min sida, vill belysa det med glimten i ögat.

Ha en fortsatt trevlig dag på jobbet Inet!

MSI Z77A-S03 Inet Ed. | i5 2500k @ 4.2Ghz | 2x Intel 520 SSD + 3TB Lagring | 32GB RAM | ASUS 760 DCII 2GB OC | EVGA Supernova G2 750W Gold+ | Fractal Design R4 | Phantek PH-TC14PE | Citera eller Pinga mig för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Mar 2013

Det är väl av samma anledning som tidningar skriver rubriker som:

"Trafikolycka med SEX bilar inblandade." (dåligt exempel kanske men princiåer är likadan som i Inets annons).
Vilket ord tror ni folk ser först i meningen här ovan ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av synapz:

Det är väl av samma anledning som tidningar skriver rubriker som:

"Trafikolycka med SEX bilar inblandade." (dåligt exempel kanske men princiåer är likadan som i Inets annons).
Vilket ord tror ni folk ser först i meningen här ovan ?

Skillnad på en rubrik med ett ord i versaler och hela meningar i versaler.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012

JAG KAN INTE SE PROBLEMET. KAN NÅGON FÖRKLARA DET FÖR MIG?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Detta är något som jag irriterar mig extremt mycket på när det kommer till trådrubriker här på Swec. Av oklar anledning så verkar många känna att det är befogat att avsluta sin titel med ett eller flera utropstecken (Mitt internet funkar inte!), eller ibland till och med ett helt felplacerat frågetecken (Datorn har slutat fungera?!).

i5 3570k @ 4,4 // Hyper 212 EVO // Zotac 980ti Amp Edition // 16GB HyperX DDR3 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av Jonny Myran:

Detta är något som jag irriterar mig extremt mycket på när det kommer till trådrubriker här på Swec. Av oklar anledning så verkar många känna att det är befogat att avsluta sin titel med ett eller flera utropstecken (Mitt internet funkar inte!), eller ibland till och med ett helt felplacerat frågetecken (Datorn har slutat fungera?!).

FÖRKLARA GÄRNA HUR DET SKULLE KUNNA VARA ETT PROBLEM JAG FATTAR INTE??????????!!!!!!

Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. http://ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av DerpMcDerp:

JAG KAN INTE SE PROBLEMET. KAN NÅGON FÖRKLARA DET FÖR MIG?

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2014

haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

JAG HAR DÅLIG SYN OCH UPPSKATTAR NÄR FOLK SKRIVER MED CAPS LOCK AKTIVERAT.

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SR388
Registrerad
Mar 2010

DET HÄR BORDE VARA MYCKET VÄRRE!!!

Nintendon't

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av Aeones:

DET HÄR BORDE VARA MYCKET VÄRRE!!!

RIKTIGT COOLT FAKTISKT!

Bara inte folk börjar använda det …

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jun 2014
Skrivet av Alling:

RIKTIGT COOLT FAKTISKT!

Bara inte folk börjar använda det …

VARFÖR
INTE?

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av Marticus:

JAG HAR DÅLIG SYN OCH UPPSKATTAR NÄR FOLK SKRIVER MED CAPS LOCK AKTIVERAT.

Kanske beror på att du har solglasögon på dig inomhus? (tänkte på din avatar) ^_^

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer X34A]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]--[Creative Gigaworks T20]

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst enligt §3.4*

Mycket tveksamt diskussionsvärde och dessutom har tråden spårat ur rejält.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk