Dota2 Spelare Sökes!

Permalänk
Medlem

Dota2 Spelare Sökes!

Jag har kollat runt lite i forumet men hittar ingen aktuell tråd som stämmer in på det jag söker.

Söker alltså spelare att spela dota2 med, så om det är någon här som är sugen eller om det finns något speciellt forum/sida för att söka spelare så tipsa gärna. Mogna spelare, utan gap och tjurigheter vid förlust.
Har tröttnat på att spela public med folk som vägrar förstå att man måste spela som ett team för att vinna och inte springa runt ensam på hela mappen.
Jag har själv inte spelat så länge men har spelat liknande spela mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lndstrm:

Jag har kollat runt lite i forumet men hittar ingen aktuell tråd som stämmer in på det jag söker.

Söker alltså spelare att spela dota2 med, så om det är någon här som är sugen eller om det finns något speciellt forum/sida för att söka spelare så tipsa gärna. Mogna spelare, utan gap och tjurigheter vid förlust.
Har tröttnat på att spela public med folk som vägrar förstå att man måste spela som ett team för att vinna och inte springa runt ensam på hela mappen.
Jag har själv inte spelat så länge men har spelat liknande spela mycket.

Hej!

Den här tråden finns å den är relativt aktiv ändå.
http://www.sweclockers.com/forum/150-strategi-och-moba/132823...

Men jag lirar gärna med dig. Ligger på ca 3.5k mmr å är aldrig tjurig eller lackar på någon som jag spelar med.
Nickar "Liljan" och mitt Friend ID är 36401565 så adda mig eller ge mig ditt nick så addar jag dig!

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3