Lurad? Android-surfplattor För Endast 10 kr.

Permalänk
Skrivet av Johnnymann:

Men att säga att man "erkänner sitt misstag" betyder det inte att man går fri!
Hur skulle världen se ut då?

Ta detta som lärpengar!

vilka läropengar ? kriminella som använder luckor i lagen, använder den gråzon som finns. var nog det mest korkade ja läst på länge.

dom kan inte kräva några pengar, däremot om du ger pengar så är du blåst och kan inte få något tillbaka.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Vad tror du själv? Självklart säljer ingen en platta för 10kr....

Det funkar med vissa hemsidor, men de sedan drar 500kr extra för ett abb som man måste säga upp inom 14 dagar.
Hade e-kort innan som man skapar för ett engångsköp och sedan kan ta bort, gjorde så flera gånger på en sådan site och fick 5 tablets för 50kr totalt
Kan dock nämna att det är sämsta kinaskit som existerar.

Permalänk
Skrivet av Johnnymann:

Men att säga att man "erkänner sitt misstag" betyder det inte att man går fri!
Hur skulle världen se ut då?

Ta detta som lärpengar!

Om man under är under 18, jo det är precis det de betyder. Världen skulle se ut som den gör, och lite färre svindlare skulle komma undan, vilket jag knappast ser som något dåligt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Visst kan man som yngling inte vet allt som har med avtal och skumraskaffärer att göra, men visst fan kan man öppna munnen och fråga någon som vet när något sånt här pass otroligt dyker upp, innan man gör något potentiellt dumt.
Det hade räckt med ett "Du farsan/brorsan/morsan/sweclockersmedlem, vad tror du om detta?", så hade du direkt fått svaret att du självklart inte kommer få en surfplatta för tio spänn.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Visst kan man som yngling inte vet allt som har med avtal och skumraskaffärer att göra, men visst fan kan man öppna munnen och fråga någon som vet när något sånt här pass otroligt dyker upp, innan man gör något potentiellt dumt.
Det hade räckt med ett "Du farsan/brorsan/morsan/sweclockersmedlem, vad tror du om detta?", så hade du direkt fått svaret att du självklart inte kommer få en surfplatta för tio spänn.

Min morsa ringde mig för några år sen och sa att hon surfade lite och helt plötsligt vann hon 100.000 USD..

Permalänk
Skrivet av muunkie:

Min morsa ringde mig för några år sen och sa att hon surfade lite och helt plötsligt vann hon 100.000 USD..

vet samma sak personer som tror Microsoft ringer och säger att det är fel på ens dator

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644