Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Sep 2013

Ny stad att öppna i

Hej Inet

Jag kan verkligen rekommendera er att ta en funderar på att öppna en butik i Trelleborg.
Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här. De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här. Priserna för tomter är inte höga, men lär stiga avsevärt senare.

Bara ett tips som ni bör beakta
Säg till när ni kommer söka säljare..... och kom ihåg vem som sa det först! hehe

Tjing!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn...
Registrerad
Okt 2014

Ett annat förslag är Linköping ;D

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

Jag kan verkligen rekommendera er att ta en funderar på att öppna en butik i Trelleborg.
Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här. De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här. Priserna för tomter är inte höga, men lär stiga avsevärt senare.

Säg till när ni kommer söka säljare..... och kom ihåg vem som sa det först! hehe

Tjing!

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Väntar fortfarande på att ni ska öppna i Kalmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Okt 2013

Tycker ni kan kasta ut Alina i Östersund och komma med Inet istället.

CPU [Intel Core i5 4690k] GPU [Asus DirectCUII GTX 780]
PSU [EVGA Supernova G1 650W]
MOBO [AsRock z97M Anniversary]
Chassi [Bitfenix Neos]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2007

Öppna i Lidköping och ta hela Skaraborgs marknad.

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 1700 @ 3,9| 16GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Colorful 1080 | Samsung 950 Pro 256gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Asus MG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004

Gör något smart, konkurera ut netonnet i ullared, ge oss en riktig datorbutik i halland!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

...De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här...

samma sak i växjö

Skrivet av Marticus:

ääh, bätttre att etablera sig i hjärtat av småland

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2004

Öppna i Västerås istället.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av iFerz:

Tycker ni kan kasta ut Alina i Östersund och komma med Inet istället.

Äsch, Alina är ju bra de med

(ber om ursäkt för att jag svär i kyrkan)

AMD Ryzen 5 1600 | ASUS Prime X370 Pro | OCZ Vector 512GB | Fractal Design Newton R3 600W | Fractal Design Define R4| Corsair Venegance Red DDR4 16GB 3000MHz | Powercolor Radeon HD7970 | Eizo Foris FS2331

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Feb 2007

Eskilstuna behöver en vettig datorbutik!

[ be quiet! DB 900 ] [ be quiet! DP Pro 11 850W ] [ i7 7700K ] [ Asus ROG STRIX Z270E ] [ Gigabyte AORUS 1080 Ti ] [ Corsair 32GB DDR4 2400MHz CL16 Vengeance ] [ Samsung 960 EVO 250GB + Samsung 850 EVO 500GB ] [ Corsair Hydro H80i v2 ]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Jönköping

Ursäktar för stavfel

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Det finns ingen riktigt konkurrens i Helsingborg utöver Elgiganten och liknande elbutiker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Marticus:

Håller med där, Kalmar vore inte fel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av inet.se:

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

ni är välkomna till halmstad, finns bara webhallen på fel sida stan här som nyligen öppnade och inte fått sig en bra kundkrets än så ni har fortfarande chansen och dominera här! vet att Eurostop i Halmstad snart ska bygga ut och det är där folk från hylte/laholm/falkenberg och halmstad åker för att handla + alla sommarbesökare under sommaren så en marknad finns det!

om ni behöver en butikssäljare som är teknikintresserad är det bara och höra av sig när ni öppnar! mamma har över 20 års erfarenhet av försäljning så kan gå privata kurser om så behövs

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Jönköping skulle uppskattas

Min dator: Processor: Intel Core i7-4770 || Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB || RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB x2 || HDD: Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 || SSD: Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM || PSU: Cooler Master B500, 500W PSU || Moderkort: Asus B85 plus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Aug 2008

Varför inte i Hökåsen? Bussarna till Västerås går oftare nu

ASUS Maximus V Gene | i7-2700k | G.Skill Ares 2133 | ASUS GTX 670 DCII TOP | ModXstream Pro 700 moddat med Noctua fläkt | Samsung 840 Evo 500GB SSD | 2 x Noctua NF-F12 PWM | CM Storm QuickFire XT Cherry MX Brown Switch

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

Tjing!

Strandgatan 20 i Trelleborg är dock redan upptagen.

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i5-2500K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | DUAL-GTX1060-O6G | Samsung 830 | Intel X25-M G2 | AX750 | AOC G2460PQU | Dell 1908FP |► Raspberry Pi 2 | Osmc |► MOTO 4+ |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av xfade:

Strandgatan 20 i Trelleborg är dock redan upptagen.

Woooooooooooow, haha, jag har ingen speciell förkärlek för inet men jag tror inte att det hade stört någon om den butiken du menar försvann;)

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av Curemylife:

Woooooooooooow, haha, jag har ingen speciell förkärlek för inet men jag tror inte att det hade stört någon om den butiken du menar försvann;)

Har inte varit i deras butik i trelleborg, men malmö affären tycker jag är helt ok...

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i5-2500K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | DUAL-GTX1060-O6G | Samsung 830 | Intel X25-M G2 | AX750 | AOC G2460PQU | Dell 1908FP |► Raspberry Pi 2 | Osmc |► MOTO 4+ |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Oliver91:

ni är välkomna till halmstad, finns bara webhallen på fel sida stan här som nyligen öppnade och inte fått sig en bra kundkrets än så ni har fortfarande chansen och dominera här! vet att Eurostop i Halmstad snart ska bygga ut och det är där folk från hylte/laholm/falkenberg och halmstad åker för att handla + alla sommarbesökare under sommaren så en marknad finns det!

om ni behöver en butikssäljare som är teknikintresserad är det bara och höra av sig när ni öppnar! mamma har över 20 års erfarenhet av försäljning så kan gå privata kurser om så behövs

Oh ja, Halmstad hade varit väldigt trevligt och gött! ^^

FD R4 /// Asus Z87-K med i5 3.4Ghz 4670K (OC ska ske sen) ///Msi 760 Gaming ed. /// 1x 8Gb Corsair XMS3 /// Nexus N-500 Agg /// <<Citera för svar! >>

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åhus
Registrerad
Dec 2011

Kristianstad behöver er oxå! Med en nyöppnad galleria så finns det fina lokaler för er att hyra

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av inet.se:

Ludvika. Vi behöver er här i södra Dalarna! Finns gott om plats på lyviksberget där ni kan slå upp erat tält, precis bredvid Elgiganten =)!

P.S: Det finns ingen annan IT-butik i närheten, endast Elgiganten och vi vet hur kunniga dem är när det gäller Datorer

// Pamudas

M-ITX: Fractal Design Node 304 Gigabyte H97N i7 4790k Msi GTX980 Gaming Ballistix Sport 16GB @ 1600MHz

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2013

Tror inte det är många som verkligen handlar i en fysisk datorbutik, eller? Alla benchmarks står ju på internet så man behöver ju inte "känna" på varorna. Det är bara att beställa på internet och sen kommer det efter 1-2 dagar på posten. Bekvämt, snabbt. Bara jag som känner så?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2012

Jönköping! Vi saknar en ren datorbutik!

Intel Core i5 3570k || Amd hd7950 (Umf!) || corsair hx650 || Be Quiet dark rock pro 2 (UMF!) || Nexus 4 (mindre umf!) || Thinkpad X61 || Då och då ett gott humör :)
Länge leve 9600gt! (Umfens umf!)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Jul 2013

Falun/Borlänge/Ludvika

Vi här i södra Dalarna får åka till Västerås (NetOnNet) om vi ska ha någon del till datorn.

En resa på 25-30 mil i de bästa fallen.

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Öppna en i Ludvika! Finns bara Felgiganten här. Ska man hitta komponenter så är netonnet i Örebro eller Västerås som gäller och det känns jobbigt om man vill kolla på ett chassi irl och behöva åka en sådär 34 mil för att få reda på vad man tycker om det (Gäller självklart alla andra produkter)

Chassi: Fractal design define r4 svart, GPU: Msi gtx 980 twinfrozr @1300mhz, Cpu: 4670k @4,5ghz, CPU kylare:Noctua NH U14-S, MOBO: Msi Z87-G45, Ram: Crucial Ballistix 8gb @1866mhz, PSU: EVGA supernova G2 750w. SSD: Crucial m500 240gb, HDD: Seagate Barracuda 1tb, Skärm : Asus VG248QE 144hz :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sweden
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av Curemylife:

Jaså är butiken så dålig? Jag köpte en router på deras hemsida för 4 år sen och det funka bra, är service eller något annat galet?

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2011

+1 på Trelleborg

[Bärbar]: Microsoft Surface 2 | WinRT
[Stationär1]: i5 4590s | GTX970 | Win10
[Stationär2]: Ryzen7 1700 | RX580 | Win10
[Foto]: FreakyLeo on Flickr

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Jun 2012

Jag tycker ni borde öppna butiker i varenda gatuhörn, lite så som Starbucks gör i USA. Då blir alla nöjda!

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2