Spar-profil på Euro Truck Simulator 2 borta?

Permalänk
Medlem

Spar-profil på Euro Truck Simulator 2 borta?

Fallet är som såhär, jag skulle starta ETS 2 efter ett tag, då var allt borta och spelet ville att jag skulle göra en ny profil :/. Jag kollar då i alla möjliga filer och dokument, men det finns inte en susning av någon profil överhuvudtaget, inte någon ny profil, inte den jag använde eller den som jag körde multiplayer på, allt var borta. Vad kan ha hänt? All hjälp uppskattas! Kan Steam ha gjort det eller är det min dator som krånglar?

Värt att veta är att jag "glömde" stänga av datorn när jag åkte till London över helgen.

MVH Veerz

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

finns det en euro truck simulator 2 mapp i mina dokument?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Veerz:

Värt att veta är att jag "glömde" stänga av datorn när jag åkte till London över helgen.

Varför är det värt att veta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

finns det en euro truck simulator 2 mapp i mina dokument?

ja, men mappen "profiles" är tom utan anledning. Jag vet inte varför. Den tömdes under tiden jag inte spelade vilket jag tycker är konstigt.

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Varför är det värt att veta?

Skickades från m.sweclockers.com

jag vet inte, ifall det hände något under tiden jag var borta.

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------