Razer Blackwidow Chroma eller Corsair K70 RGB

Permalänk
Medlem

Razer Blackwidow Chroma eller Corsair K70 RGB

Hej!

Det är dags för ett nytt tangentbord, men kan verkligen inte bestämma mig vilket utav dessa två jag ska köra?
Sitter idag med ett Razer Blackwidow från 2012 med blå Cherry brytare, som jag varit nöjd med men som börjar få lite skavanker här och där.

Jag är lite små sugen på att testa Corsair K70 RGB med röda brytare då jag läst att dom röda är mycket smidigare för gaming?

Någon som äger ett utav dessa tangentbord och som skulle kunna dela med sig lite av åsikter?

Någon som gått från blåa brytare till röda?

Permalänk
Skrivet av w00x:

Hej!

Det är dags för ett nytt tangentbord, men kan verkligen inte bestämma mig vilket utav dessa två jag ska köra?
Sitter idag med ett Razer Blackwidow från 2012 med blå Cherry brytare, som jag varit nöjd med men som börjar få lite skavanker här och där.

Jag är lite små sugen på att testa Corsair K70 RGB med röda brytare då jag läst att dom röda är mycket smidigare för gaming?

Någon som äger ett utav dessa tangentbord och som skulle kunna dela med sig lite av åsikter?

Någon som gått från blåa brytare till röda?

Själv tycker jag väldigt mycket om röda brytare men vore skönt att testa svarta för fingrarna börjar kännas lite svaga, just nu sitter jag på ett cm quickfire tk mx red

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1