Fråga angående Favoriter vs Kontakter för Samsung Galaxy s4+

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2015

Fråga angående Favoriter vs Kontakter för Samsung Galaxy s4+

Hej!

Jag uppdaterade för någon dag sedan mina pärons Samsung Galaxy s4 och eftersom de inte är så insatta i det här tänkte jag kolla med någon här. Är själv Iphone-användare, så är inte så kunnig jag heller när det kommer till Samsung Galaxy.

Mitt problem är det att det efter den här uppdateringen (som ändrade hela det grafiska gränssnittet på telefonen) gör att man ringer upp de personer man har i "Favoriter" direkt när man trycker på namnet.

Går man in i "Kontakter" klickar man ju först på det namn man vill ringa till, men man kommer ju då vidare till mer info, bl a en grön lur så att man därifrån kan ringa.
Så här var det ju med Favoriter innan uppdateringen.
Innan kom jag alltså vidare till en annan sida där jag bl a kunde välja grön lur där och ringa personen.

Tycker det är ett problem eftersom det är så väldans lätt att slinta med fingret och ringa upp personer av misstag när man är i "Favoriter".

Tacksam för all hjälp, och gärna snabb sådan!

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Feb 2006

Prova ett annat ringprogram finns ett tiotal som är bra, fungerar det du har alltså inte som du vill/förväntar dig så prova något annat tills du hittar något som passar dina prefernser.