Permalänk

molnlagring?

Hej!

Jag söker efter en tjänst där man skulle kunna synka några mappar på datorn med surfplatta (android eller windows)

jag vill ha samma funktion som det är med dropbox och datorn att man kan se allt offline också

vad ska jag välja? eller finns det inte?

/Martin

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinmp777:

Hej!

Jag söker efter en tjänst där man skulle kunna synka några mappar på datorn med surfplatta (android eller windows)

jag vill ha samma funktion som det är med dropbox och datorn att man kan se allt offline också

vad ska jag välja? eller finns det inte?

/Martin

Jag har nyligen bytt till OneDrive från Dropbox. Jag tycker OneDrive är mest prisvärda med office365 paketet får du alla office program också.

LÄNK

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

Jag tycker att MEGA, Dropbox och Google Drive är väldigt smidiga. Du kan använda de filer som du har synkroniserat med MEGA och Google Drive genom deras program, precis på samma sätt som Dropbox. Google Drive stödjer dock inte synkronisering av underkataloger (du kan endast välja huvudkataloger), så jag använder mig av Insync (cirka 125 SEK (engångsavgift), beroende på dollarn), som är mycket bättre än vad Google Drives programvara någonsin har varit.

MEGA erbjuder 50 GB gratis och kostar cirka 190 SEK per månad för 2 TB (beroende på euron)
Dropbox erbjuder 2 GB gratis och jag antar att du redan vet vad 1 TB kostar per månad
Google Drive erbjuder 5 GB gratis och kostar cirka 105 SEK per månad för 1 TB (beroende på dollarn).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Jag tycker att MEGA, Dropbox och Google Drive är väldigt smidiga. Du kan använda de filer som du har synkroniserat med MEGA och Google Drive genom deras program, precis på samma sätt som Dropbox. Google Drive stödjer dock inte synkronisering av underkataloger (du kan endast välja huvudkataloger), så jag använder mig av Insync (cirka 125 SEK (engångsavgift), beroende på dollarn), som är mycket bättre än vad Google Drives programvara någonsin har varit.

MEGA erbjuder 50 GB gratis och kostar cirka 190 SEK per månad för 2 TB (beroende på euron)
Dropbox erbjuder 2 GB gratis och jag antar att du redan vet vad 1 TB kostar per månad
Google Drive erbjuder 5 GB gratis och kostar cirka 105 SEK per månad för 1 TB (beroende på dollarn).

Sedan har Onedrive 15 GB eller så gratis och 65 kr/mån för obegränsat utrymme...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Sedan har Onedrive 15 GB eller så gratis och 65 kr/mån för obegränsat utrymme...

/hulle.

Ja, det är ju också värt Jag föredrar dock inte OneDrive på grund av den mycket fyrkantiga designen och sen för att det är Microsoft, men jag gillar Windows 2000, XP och 7.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.