Sony DVD Architect - problem att lägga in bilder

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
hemma
Registrerad
Jan 2007

Sony DVD Architect - problem att lägga in bilder

Håller som bäst på att skapa en bluray med meny i ovanstående program.

Har kommit så långt att jag lyckats länka menyknapparna till mina klipp . Dock så har jag problem när jag ska länka bilderna.

Såhär ser det ut:

Jag har skapat "Bilder" som en knapp och det är när jag ska länka till bildmappen som det blir problem.
Saken är den att jag vill kunna länka alla bilder så man kan spela upp dessa som en slideshow.

Men om jag försöker länka bilderna så får jag bara "broken link" och när jag trycker på knappen så visas ingenting...

Har försökt hitta tutorials men har tyvärr inte funnit någon som hjälper mig lösa problemet.

Så, någon själ här på forumet som är lite mer insatt i programmet än vad jag är som har en aning om hur man gör?

Tacksam för all hjälp!

Stationär: Core i7 6700K | MSI Z170 KRAIT GAMING | Corsair 16GB DDR4 | Noctua NH-U14S | ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II | Corsair TX850M 850W | Fractal Design Define R5 | Samsung EVO 850 1TB | 1TB + 3TB HDD | Dell U2715H | Platta: Samsung Galaxy Tab A 10.1 | Bärbar: Macbook Pro, Dell XPS 15 i7 | NAS: AsRock Avoton C2750 | 8GB Ram | 2x6TB WD Red | 128GB SSD Cache