Permalänk
Medlem

Projekt: Airvolv

TACK TILL MIN SPONSOR:

Som sponsrar mig med Grafikkort till detta bygget.
Framför allt tack till Anna på MSI.

Dags för min första projektlogg. Har länge följt olika projekt och inspirerats, men nu är det äntligen min tur.
Har byggt datorer i många år och har hela tiden fokuserat på funktion och låg ljudnivå före form, olika typer av "ghetto moddar" har varit vanligt. Det har dock stört mig stundtals att det har sett ut som skit inne i chassit. Fina komponenter som presterar bra borde förtjäna att även se bra ut. Så när det var dags att byta formfaktor så var suget efter en välplanerad och (i min mening) snygg dator.

Jag har gått från ett Fortress FT02 till ett Enthoo Evolv, storleksskillnaden är enorm. Min första tanke var att bygga ett vattenkylt system, men min förkärlek till underhållsfritt och enkelhet fick mig att till slut stanna kvar vid luftkylning även denna gången.

Mitt mål med bygget är:
En dator som är liten och kompakt. Den ska ha effektiv kylning och vara tyst. Datorn ska vara estetiskt tilltalande där jag har lagt ner tid på detaljerna.
Temat kommer att vara maskin, robot, vit, svart, kraft (effekt), industri.

Jag ha inspirerats av byggen som:
Singularitet
Arctic
Clarity

Vill ursäkta min hantering av kameran, inte mitt starkaste område men jag ska göra mitt bästa för att förbättra mig. Så snart datorn är upp och snurrar mellan varven kommer jag kunna redigera bilderna. Har just nu frugans Laptop som inte duger till mycket mer än att skriva på.

Jag har inte köpt alla delar utan kommer köpa vart eftersom projekt fortskrider. Det som är inhandlat är:
Chassi: Entho Evolv (vitt).
MB: MSI Z97m Gaming
CPU: i5 4690k
PSU: Evga G2 750w
Himuro hdd-kylare.

Det var en lång introduktion. Nu sätter vi igång!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 1

Ett första lass med delar och komponenter.

Ut med allt krimskrams

Provmontering för att se så att allt fungerar. Startade finfint. Den hemska stockkylaren får sitta på under
testning då jag sålt min kära Silver arrow till en medlem på forumet *Må den tjäna honom väl*
Massa röda detaljer är det på Moderkortet också. Det går ju inte för sig!

Dags för omlackering i min fina lackbox i äkta kartong.

Har skickat efter lite fläktar och annat mumms som bör komma de närmsta dagarna.
Resultat av ommålning kommer imorgon!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Trevligt, ska följas!

Har just sålt gamla lådan (se galleri) och står nu i startgroparna för ett nytt bygge. Kommer ta inspiration från de byggena du länkade också. Clarity asså, toppklass! Har redan chassit till bygget hemma och kommer sannerligen skapa en bygglogg. Är ett rätt så ovanligt och väldigt snyggt så det kommer bli en överraskning.

Kom ihåg när jag såg Evolv för första gången förra våren, blev helt såld. Hypen dog dock under den långa väntan men tycker fortfarande att det är ett väldigt bra chassi. Tycker dock att du ska försöka dig på vattenkylning då det är det den är gjord för.

Lycka till med bygget kommer följa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nex3r:

Trevligt, ska följas!

Har just sålt gamla lådan (se galleri) och står nu i startgroparna för ett nytt bygge. Kommer ta inspiration från de byggena du länkade också. Clarity asså, toppklass! Har redan chassit till bygget hemma och kommer sannerligen skapa en bygglogg. Är ett rätt så ovanligt och väldigt snyggt så det kommer bli en överraskning.

Kom ihåg när jag såg Evolv för första gången förra våren, blev helt såld. Hypen dog dock under den långa väntan men tycker fortfarande att det är ett väldigt bra chassi. Tycker dock att du ska försöka dig på vattenkylning då det är det den är gjord för.

Lycka till med bygget kommer följa!

Antar att det blir en custom loop denna gången då?
Jag gillar utmaningen med att köra en luftkyld, svårt att få det riktigt snyggt, får se om jag lyckas! Kommer sannerligen bli ett vattenbygge i framtiden iafl!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 2

Målning av Moderkortet. En första vända.

Inte nöjd med resultatet på Chipset-"kylaren". Ska åtgärdas, man anar lite rött i kanterna.

SSDn fick sig en omgång den med. Var röd innan, det går ju inte. Ska se till att även måla om I/O-plåtarna. Tänkte ta tag i det imorgon

Update 2.1

Har fått en liten leverans också.

Glide stream-fläktarna kommer jag dock lämna tillbaka och istället endast använda fläktar från Cryorig.

Vilken kvalitet, från låda till uppackad produkt, mycket tillbehör och ett litet kort för registrering på cryorig.com. Följer med ett kort för varje produkt.

Cryorig R1 Universal dock med XF140-fläkten istället för XT140

XT140. Endast 13mm djup. Kommer använda 3 XT140 som utblås.

Men.. Har inte fläktarna lite fel färg? Fungerar det gråa tro, kanske måste måla om. Det går däremot inte att lossa fläkten från ramen, så blir en herrejössesmaskering om det här ska gå vägen.
Har beställt flera XF140 att ha som inblås i fronten. De är dock beställningsvara så det kommer att dröja. Även kylare till grafikkortet är beställd, men den verkar dröja den med, här har jag en del planer på som kommer krydda bygget lite. Det är inte vilken GPU-kylare som helst!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 3

Fläktarna är äntligen klara, jag har lärt mig flera saker:
* Nästa gång det är dags att måla fläktar, köp fläktar som går att montera loss från ramen, blir lättare då..
* TÅLAMOD - det blir inte bättre för att man försöker täcka lite extra med färg på ett ställe, låt det ta så många strykningar som det behövs!
* Använd handskar...
* Akrylpennor is the shit!

Beheöver jag lägga bilderna i <spoiler>-tagar? De är bara 100-200kb.. Kör vidare såhär så länge.

Fläktarna gick inte att montera isär, kontakade Cryorig för att be om tips.. De hade inga.. Så det fick bli maskering, har plastat in fläktbladen och sedan tejpat extra där det kommer komma mycket färg.

På med lite primer.

Torkning efter några lager vitt.

Använda handskar nästa gång..

Resultatet!

Vart faktiskt ganska nöjd. Det var ju ändå andra gången jag spraymålar något överhuvud taget och första gången jag ger mig på fläktar.
Kan inte bestämma mig vad jag ska göra med fläktarna på CPU-kylaren, de kanske får bli svarta, eller så kanske jag lämnar dem som de är, ganska trevligt med grått..

Nästa steg är att inhandla lite plexi, ska modda moderkortet lite och sedan behöver jag lite till grafikkortet.

På återseende!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

Antar att det blir en custom loop denna gången då?
Jag gillar utmaningen med att köra en luftkyld, svårt att få det riktigt snyggt, får se om jag lyckas! Kommer sannerligen bli ett vattenbygge i framtiden iafl!

Sant, kan bli mycket snyggt med luft också.

Har ett mindre slagsmål i huvudet om hur mycket pengar jag vill lägga på bygget. Vattenkylning blir dyrt samtidigt som det kommer bli extremt tight i det chassit. Chassit som för övrigt ständigt påminner mig om att få tummen ur och sätta fart med bygget någon gång... Tror det blir att kika efter lite beg. kap. Har mycket i skolan osv så det tar sin tid

Tycker ditt bygge ser bra ut hittills i alla fall! Funderingar på mods på Evolv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nex3r:

Sant, kan bli mycket snyggt med luft också.

Har ett mindre slagsmål i huvudet om hur mycket pengar jag vill lägga på bygget. Vattenkylning blir dyrt samtidigt som det kommer bli extremt tight i det chassit. Chassit som för övrigt ständigt påminner mig om att få tummen ur och sätta fart med bygget någon gång... Tror det blir att kika efter lite beg. kap. Har mycket i skolan osv så det tar sin tid

Tycker ditt bygge ser bra ut hittills i alla fall! Funderingar på mods på Evolv?

Jag kommer modda. Blir till att plocka fram dremmeln så snart lite godis från Kina dimper ner i brevlådan. Kommer köra ett stående grafikkort (ungefär som Metallicacid gjorde i sitt Air-bygge - http://www.sweclockers.com/forum/143-projektloggar/1333240-re...)

Utöver det så kommer det högst troligt bli en "shroud" över i/o-portarna, om det får plats och inte ser för inklämt ut. Sen är det möjligt att det blir någon täckplåt, eller hitta på saker med nätaggskammaren samt lite belysning osv. Har ju en Himuro som ska monteras och eventuellt lackas. Så det finns saker kvar att göra

Står i valet och kvalet om jag ska köpa nytt grafikkort (980) eller vänta till lansering från det röda laget för att då se vad som händer med priser osv...

Vad är det för chassi du har som står och väntar, man blir ju nyfiken!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 4

Har börjat montera in komponenter i chassit så smått. Visade sig att min tanke med att ha ett stående grafikkort och en Cryorig R1 som kylare inte riktigt gick ihop. Det får därför bli en Cyrorig C1 istället!

Vacker! Kommer utrusta den med en fullstor XF140-fläkt istället för den slimmade varianten.
Har läst en del tester och den presterar bra, förhoppningsvis tillräcklig bra för mig. Annars kanske det får bli vatten i alla fall.. MEN, det är en helt annan historia.

Fläktarna är nu monterade, kommer fungera som utblås och gå på låga varv. Inblås kommer Cryorig XF140 stå för, de hänger på tork efter en omgång primer!

Kommer inte bli någon sleeve, utan istället köra "sleevless" på kablarna, blir en sjysst flört med det industriella i temat.

Kom ett liite, liitet rekommenderat brev på posten också.

Den lilla ska sitta på chipset-kylaren, rött går ju inte för sig!

Så, lite bakslag, men så är det ibland. Har ikväll suttit med kablarna och plockat bort all sleeve aka strumpa. Kommer bli bra i slutändan!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 5

Hänt en del grejer sedan sist. Jag har fått min Cryorig C1 levererad, målat om de sista fläktarna, var mycket enklare att måla fläktar som hade "normal" tjocklek (Cryorig XF140). Har även fått PCIe riser levererad från Kina och inhandlat monteringmaterial för att kunna ställa grafikkortet upp.
Kommer tyvärr jobba i helgen men förhoppningen är att risern tillsammans ska vara lackad och monterad innan helgens slut.

Så om nu någon tittar in i detta bygget lite då och då, så vet ni att modifikationer är på gång!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Har hamnat efter en del med projektet. Kommer vänta med de större ingreppen tills jag har inhandlat nytt grafikkort, vill få alla mått rätt från början!
Systemet är i alla fall igång,och är imponerad av prestandan på Cryorig C1! CPU ligger på 52 grader i Full load, då spinner fläktarna (inblås och den på kylaren) upp i 530rpm :o. Tar RPM med en näve salt dock. Tror de snarare ligger på 650rpm. Men om moderkortet har rätt så är 530 rpm pch 52c i load BRA! anser jag iafl, för den kompakta kylaren.

Bilder på systemet ska däremot postas, en riktig cryobuild detta!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Kommer se bra ut, sjukt intressant ^^ Svara gärna hur kvalitén är på pci-e risern är Har funderat på att skaffa en sån till ett blivande bygge/mod i mitt Carbide Air 240.

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem
Skrivet av iFerz:

Kommer se bra ut, sjukt intressant ^^ Svara gärna hur kvalitén är på pci-e risern är Har funderat på att skaffa en sån till ett blivande bygge/mod i mitt Carbide Air 240.

Stående grafikkort kommer bli pricken över i dock!

Absolut kan jag göra det. Har fått risern, av att bara titta på den, klämma å känna så känns den riktigt bra. Ska göra ett prestandatest sen, se om den bromsar något eller om jag inte ser någo. Skillnad. Får lov att återkomma

Kul med lite respons!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

Stående grafikkort kommer bli pricken över i dock!

Absolut kan jag göra det. Har fått risern, av att bara titta på den, klämma å känna så känns den riktigt bra. Ska göra ett prestandatest sen, se om den bromsar något eller om jag inte ser någo. Skillnad. Får lov att återkomma

Kul med lite respons!

Gör gärna det! Sugen på att göra liknande som MetallicAcid och sleeva osv. Ser sjukt snyggt med eget stående grafikkort. Återkom gärna!

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 6

Liten bilddump över hur bygget ser ut just nu.

Det är en hel del kvar att göra:
* Kablarna ska få sig lite kärlek.
* Nytt grafikkort ska inhandlas och säkerligen målas om, grafikkortet ska vara fristående.
* Belysning ska in, kommer nog bli punktbelysning, antagligen inte lysa upp hela lådan, men, får se vad jag bestämmer mig för.
* MSI-loggan på chipsetkylaren ska bytas ut.
* Klistermärken på fläktarna i fronten ska byta plats så loggan är på insidan istället för utsidan.
* Med mera.

(nedre fläkten tillfälligt buntbandad på plats.)

Vi tar en titt på insidan.

Fläkten bak verkar däremot trasig. Den klickar konstant, mycket irriterande. Nu har jag ju sumpat garantin, så den får sitta där tills bygget är klart, tyvärr.

Tur att jag lackade om delar på moderkortet.. Syns ju NÄSTAN...

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

UPDATE 7

Då har jag fått min första sponsor. MSI. Känns mycket roligt, en första sponsor är ett steg till fler och fler sponsorer betyder nya och mer unika byggen!
Tack till Anna från MSI (finns här på sweclockers), MSI kommer att sponsrat mitt projekt med ett grafikkort.

A big thanks to MSI and especially Anna for
helping this build out with a graphics card.
Thank you!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

UPDATE 7

Då har jag fått min första sponsor. MSI. Känns mycket roligt, en första sponsor är ett steg till fler och fler sponsorer betyder nya och mer unika byggen!
Tack till Anna från MSI (finns här på sweclockers), MSI kommer att sponsrat mitt projekt med ett grafikkort.

http://i.imgur.com/zri00da.png

A big thanks to MSI and especially Anna for
helping this build out with a graphics card.
Thank you!

Nice som fan! Grattis!
Är själv sponsrad av Be Quiet! och eventuellt en grafikkortstillverkare (för svar om ett par dagar) och är lika lycklig jag med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Nice som fan! Grattis!
Är själv sponsrad av Be Quiet! och eventuellt en grafikkortstillverkare (för svar om ett par dagar) och är lika lycklig jag med.

Kul! Såg precis din logg... Ser ut att bli lite smått trångt men kommer nog gå.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Det här ska bli intressant!
Vad roligt att du hittat inspiration i mitt bygge c:
Har själv tänkt att göra ett projekt i evolv efter mitt BeOrange! Fint chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

Det här ska bli intressant!
Vad roligt att du hittat inspiration i mitt bygge c:
Har själv tänkt att göra ett projekt i evolv efter mitt BeOrange! Fint chassi

Kul att du har hittat hit!
Ja, jag gillar det vita ihop med det "sterila" och enkla. Tycker även "no sleeve"
Är ganska så nice!
Jag tycker att det är de yttre panelerna som gör hela chassit (Evolv). Invändigt så är det inte så speciellt...
Nästa projekt kanske blir ett scratchbygge... Så man kan få det PRECIS som man vill ha det.. Hmm... Ska kolla in ditt beOrange. Måste ha missat det

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 7

Bygget har stått stilla ett tag. Detta eftersom jag har fått en del problem med fläktarna men också den medföljande fläkthuben från phanteks. Kommer få en ny hub skickat till mig, så det problemet är löst. Fläkthistorian är en annan sak. 140mm fläkt bak i chassit (utblås) ligger emot chassits sidor vilket i sin tur fungerar som en utmärkt vibrationsförstärkare - låter utav bara *** även fast fläkten ligger på 500-700 rpm. Inte ok.
Så som utblås kommer jag behöva en 120mm, jag är lite kräsen av mig så där har precis eftersforskningar startat efter en TYST fläkt. Cryorig har en QF120 men den finns inte hos svenska återförsäljare. Ge mig gärna tips på fläktar, har även tittat på Noiseblocker Eloop.
Men innan jag förstod vad oljudet berodde på så beställde jag ett helt gäng nya fläktar, vilket verkar vara i helt i onödan när jag listat ut vad ljudet berodde på. Samma oljud kom även från en av fläktarna i fronten som låg emot chassits sida. Den kunde jag enkelt flytta på så var problemet ur världen.

I min iver att få bort allt irriterande ljud så slog jag till på en SSD och kastade ut HDD i ett externt fodral - så drar jag igång långtidslagringen när jag behöver den.

Jag har även påbörjat ljudisolering i all iver

Jag har verkligen lärt mig massor till nästa projekt. Montera först, testa, lyssna - börja modda. Inte tvärt om, det blir så onödigt dyrt då

När jag fått i ordning på fläktar och ljud som kommer jag börja laborera med olika sorters belysning (punktbelysning/lysa upp hela lådan). Om inte grafikkortet från MSI hinner levereras innan dess vill säga.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 8

En liten statusuppdatering, tyvärr utan bilder.
Det har inte hänt så mycket sedan sist annat än att ljudisoleringsmaterialet är installerat.
I veckan ska jag inhandla en lödkolv för att börja byta ut kablar och få till den längd jag vill ha på belysningen samt koppla in belysningen till av/på-knappar som kommer att placeras ovanför i/o-plåten.

En dremmel hade varit trevligt, men den får vänta tills månadsskiftet och peningarna kommer in på kontot! Kommer definitivt behöva den när jag ska ta ut hålet för grafikkortet.

Så, tills dess, hoppas ni haft en trevlig helg och att en härlig arbetsvecka står framför er

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 9

Det närmar sig slutet! Fått den sista pusselbiten och snart är hållaren för grafikkortet klar!
Tills dess några bilder på grafikkortet från MSI.

Ganska trevligt kort. Tuffar på fint och ganska tyst. Inget monster, men det funkar! Positivt överraskad över hur de presterar/beter sig.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Frida 🥐

Snyggt! Grafikkortskylaren matchar riktigt bra med Cryorig-fläktarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Snyggt! Grafikkortskylaren matchar riktigt bra med Cryorig-fläktarna

Ja men visst passar den fint! Skönt att inte behöva lacka om Allting

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Proffsmoddare

Ser bra ut! Grafikkortet är ju som klippt och skuret för ditt bygge. Borde dessutom vara tyst och svalt.

Bara springa enda in i mål nu

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

TACK TILL MIN SPONSOR:

Grafikkort

UPDATE 10!

Äntligen klart! Sista biten föll nyss på plats.

Här kommer några bilder, behöver ordna fram bättre ljusförhållanden och eventuellt en kamera för bättre bilder. Här är i alla fall några bilder på hela härligheten från utsidan. Detaljbilder får bli i galleriet!

Återstår lite finlir som att kapa gummiupphängningen för fläktar osv.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk

Mycket snyggt. Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Super clean mate! I love this project

/J

Hey! Thx allot! Need to work on my photo skills and create some sort of studio though, for future projects! Congrats to the Birdie win btw!

Skrivet av Mindsnake:

Mycket snyggt. Lycka till!

Tackar!

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015