Falska Apple Watch säljs redan i Kina

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ReZZiE:

Det finns iallafall tillräckligt med information ute om den så man vet att den bara är riktad mot Apple-fans, prylnördar och folk med för mycket pengar. ^^

Säger egentligen ingenting, så man kan fortfarande inte bedöma den. Bara en massa haters som dömer ut den innan den är släppt. Jag har visseligen ingenting till övers för smarta klockor över lag, men dömer inte ut något innan det testats.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Säger egentligen ingenting, så man kan fortfarande inte bedöma den. Bara en massa haters som dömer ut den innan den är släppt. Jag har visseligen ingenting till övers för smarta klockor över lag, men dömer inte ut något innan det testats.

När klockan kan kosta över 100k och vill jämföra sig med en Rolex så skulle jag kalla det mer än problematiskt, det är tech och tech blir gammalt och förlorar värde, bara för att en Pentium 3 är täkt av diamanter betyder inte att du kör med den idag. En Rolex är inte bara en klocka utan även en status symbol och smycke så den åldras riktigt bra medans man kan nog inte säga detsamma om Apples nya smarta klocka som även om den håller ett visst värde kommer den som en smartphone vara utdaterad inom något år.

När det kommer till de billigare varianterna är de personligen inte tilltalande då jag inte gillar armbandsur, men de kan nog hitta rätt på någons arm som gillar hela idén med att ha en telefon liknande enhet i armbandsurs format.

Permalänk
Medlem

Tack swec för tipset. Har precis beställt en d-watch på ebay....jag skiter fullständigt i funktionerna...jag vill att en klocka visar tid och det räcker för mig!

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wasted Hobbit:

När klockan kan kosta över 100k och vill jämföra sig med en Rolex så skulle jag kalla det mer än problematiskt, det är tech och tech blir gammalt och förlorar värde, bara för att en Pentium 3 är täkt av diamanter betyder inte att du kör med den idag. En Rolex är inte bara en klocka utan även en status symbol och smycke så den åldras riktigt bra medans man kan nog inte säga detsamma om Apples nya smarta klocka som även om den håller ett visst värde kommer den som en smartphone vara utdaterad inom något år.

När det kommer till de billigare varianterna är de personligen inte tilltalande då jag inte gillar armbandsur, men de kan nog hitta rätt på någons arm som gillar hela idén med att ha en telefon liknande enhet i armbandsurs format.

Varför är jag inte förvånad? Du drog självklart till med den extrema klockan som är för ett fåtal människor och är i 24k guld m.m.

Kom ner till jorden och jämför med den för 3700kr istället, innehållet är det samma och ingen har fortfarande haft chans att testa den, så ingen kan bedöma den än.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Säger egentligen ingenting, så man kan fortfarande inte bedöma den. Bara en massa haters som dömer ut den innan den är släppt. Jag har visseligen ingenting till övers för smarta klockor över lag, men dömer inte ut något innan det testats.

När man vet exakt vad det är för något så behöver man inte testa. Vad är meningen liksom?

Det är ju inte precis som när man som barn sa "Nä de ä äckligt" utan att ens ha smakat på maten.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ReZZiE:

När man vet exakt vad det är för något så behöver man inte testa. Vad är meningen liksom?

Det är ju inte precis som när man som barn sa "Nä de ä äckligt" utan att ens ha smakat på maten.

När det gäller folk som hatar Apple så är det precis så, de flesta som hatar dem har inte ens varit i kontakt med deras produkter, är bara på "modet" att hata dem.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.