Permalänk
Medlem

Lovade att ja skulle återkomma när jag fått klarhet i vad det var som var fel.

Får börja med o tacka Inet för en snabb service samt ett utmärkt utfört jobb. Inet sviker verkligen aldrig och man förstår varför man varit kunde där så länge.

Det var nätaggregatet som var fel , precis som vi misstänkte, Cpu:n blev helt enkelt för varm och även ny kylpasta la dom på. Det blev till slut ett nytt be-quiet L8 Modulärt och har man lärt sig någonting från det här är att jag hoppas alla dåliga nättaggregat dagar är räknade. Ska man inse något från det här ja det är väl att investera i ett ordentligt nättagg lönar sig i längden verkligen. Dessutom så tror jag dagens nätagg jämfört med den som satt innan har förändrats samt att dom har bättre verkningsgrad.

Nu ser lådan mycket snyggare ut när man tittar in också

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Black TG . CPU: Intel i7 10700K Moderkort: MSI Z490 A-PRO. Kylare: Noctua NH-D15S GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC V2 HDD: M.2 Samsung 970 EVO Plus 500GB, SSD:Samsung 860 EVO 1TB. Minne: Corsair 32GB DDR4 3200Mhz Veng RGB PRO. PSU: Corsair RM750X 750W V2 : Skärm : ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync Operativsystem: Windows 11 64bit