Xtrfy XG1-R LED problem med specialknappar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Xtrfy XG1-R LED problem med specialknappar

Hej Swecklockers! Jag har ett Xtrfy XG1-R LED tangentbord som jag är helnöjd med. Det är bara ett problem. Det har volymknappar och en knapp som aktiverar kalkylatorn. Dessa knappar vill inte funka för mig. Jag har testat på en annan maskin och det funkar där. Så min fråga är om det sitter i hårdvaran eller om det är någon inställning i Windows som gör att det inte vill funka på min dator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Apr 2014

har samma bräda och är extremt nöjd. Är det Ingenting med att du ska hålla in den röda knappen "fn" undertiden Du trycker på te.x volym upp??

Intel i7 4770 | GTX 980 stockkylare | Corsair Vengeance 1600MHz | Coolermaster 412S | Evga supernova G2 750w Guld | Nzxt H440 röd | MSI Gaming 5 | Logitech G502 | Benq XL2430T 144 Hz | Xtrify XG1-R | Flygprylar: Thrustmaster warthog | Saitek combat rudder pedals | Oculus rift CV1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014
Skrivet av Foxmaner:

har samma bräda och är extremt nöjd. Är det Ingenting med att du ska hålla in den röda knappen "fn" undertiden Du trycker på te.x volym upp??

Testade men det funkade tyvvär inte. :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Apr 2014

Alla drivers ska ju vara i själva inbyggda minnet så är nog inte din dators mjukvara. Har du provad olika usb portar?

Intel i7 4770 | GTX 980 stockkylare | Corsair Vengeance 1600MHz | Coolermaster 412S | Evga supernova G2 750w Guld | Nzxt H440 röd | MSI Gaming 5 | Logitech G502 | Benq XL2430T 144 Hz | Xtrify XG1-R | Flygprylar: Thrustmaster warthog | Saitek combat rudder pedals | Oculus rift CV1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014
Skrivet av Foxmaner:

Alla drivers ska ju vara i själva inbyggda minnet så är nog inte din dators mjukvara. Har du provad olika usb portar?

Japp det har jag, fortfarande inget resultat