Dragon age origins i eyefinity ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2009

Dragon age origins i eyefinity ?

Hejsan jag har problem med det första Dragon age origins. Jag försöker att spela det i Eyefinity, men så fort jag ställer om till eyefintity i cataclyst det och startar spelet så speglas alla tre skärmar sig och allt blir mera eller mindere oläsligt.
Kör jag inte eyefinity så är det jättebra grafik. Men i video-inställningarna så finns det inga Eyefintity upplösningar ?
Vet någon om det krävs att jag installerar någon Patch eller något sådant ?
Eller gör jag fel ?

Tacksam för hjälp.....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006

tror du kan sätta egen upplösning i Documents and Settings\*User Name*\My Documents\BioWare\Dragon Age\Settings och editera DragonAge.ini med valfri texteditor

Asus Z97-A, I7 4790K @4.8GHz 1.29V, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1511Mhz/7246Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Rouge of Darkness:

tror du kan sätta egen upplösning i Documents and Settings\*User Name*\My Documents\BioWare\Dragon Age\Settings och editera DragonAge.ini med valfri texteditor

Tackar för tipset, det ska testas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Feb 2004
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Rouge of Darkness:

Det fungerade, jag får verkligen tacka för tipset. Det enda som blir lite konstigt är att skärmkompensationen inte fungerar.