Reign of Kings server 24/7, hostad på en 500/50 mbit lina!

Permalänk
Medlem

Reign of Kings server 24/7, hostad på en 500/50 mbit lina!

Antar att de flesta här kan engelska så postar det som jag har postat på andra forum:

Hi! My friend have hosted a public server for the community, it was started a few days ago.
Me and my friend wish to build up a community on the server.

The server is hosted on a 500/50 connection in Sweden. Hopefully there will be close to no downtime at all. Currently there is two admins on the server, we only ban and kick players that is hacking or exploiting. We are not into admin abuse or something so that wont really be a problem, we are looking for a fair and equal experience for everyone.

Admins atm:

FlaX
Johnson

To find the server and start playing, just search for "FlaX" in under the "search" tab and you will be able to see it. The server text is red so it's really easy to see it.

The only Language we allow in the chat is English so people wont feel left out. Break the rules and we might hand you a kick or even a ban if it's getting way too far. Happy gaming, and see you on the battlefield!

Rules:

http://pastebin.com/6ReA5JRX

Server specs:

CPU - Intel i7 5820K 3.3 Ghz (OC 4.4 Ghz)
GPU - MSI GTX 780 954 Mhz
RAM - 16Gb DDR4 2666 Mhz

Valde att posta tråden här då jag hade gärnat sett lite mer spelare in på servern, dock är det bara engelska på servern som gäller, komihåg det!

Permalänk

Hej! Är sugen på att testa på er server, dock är det lösenord på den!

Permalänk

Efter att ha blivit dödad av hackers flera gånger om dan vill jag byta server. Det där med lösenord låter ju inte lovande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jott-:

, we only ban and kick players that is hacking or exploiting. We are not into admin abuse or something so that wont really be a problem, we are looking for a fair and equal experience for everyone.

Hmmm... är du säker på att det inte blir ett problem? En av era admins, utan att nämna några namn bannar folk till höger och vänster så fort han blir lite butthurt.

Blivit bannad två gånger utan en faktisk orsak mer än att han är just butthurt.

Följde alla regler, hans "family" förklarade krig med min. Vi drog dit och hotade med trebu om han inte gav oss lite sten. Schysst deal tyckte vi, BAM. Bannade hela högen.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Hmmm... är du säker på att det inte blir ett problem? En av era admins, utan att nämna några namn bannar folk till höger och vänster så fort han blir lite butthurt.

Blivit bannad två gånger utan en faktisk orsak mer än att han är just butthurt.

Följde alla regler, hans "family" förklarade krig med min. Vi drog dit och hotade med trebu om han inte gav oss lite sten. Schysst deal tyckte vi, BAM. Bannade hela högen.

Du är helt enkelt för duktig Oskaaarn, alla tror du haxar haha
Vadå blev alla bannade? Låter som en lättstött person

Är spelet värt att köpa förresten? Lite sugen när jag sett Frankie mm spela det på yt

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuZ:

Du är helt enkelt för duktig Oskaaarn, alla tror du haxar haha
Vadå blev alla bannade? Låter som en lättstött person

Är spelet värt att köpa förresten? Lite sugen när jag sett Frankie mm spela det på yt

Tjena doity

Han hade lite problem som råkade gå ut över oss...

Spelet har helt klart potential, är riktigt kul när man är ett gäng som spelar. Är ju fortfarande i ett ganska tidigt skede men tror det kommer bli bra

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Tjena doity

Han hade lite problem som råkade gå ut över oss...

Spelet har helt klart potential, är riktigt kul när man är ett gäng som spelar. Är ju fortfarande i ett ganska tidigt skede men tror det kommer bli bra

Nice nice Får ta och testa det då.

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

När jag startar spelet vill det att jag laddar ner nån easy anti cheat program. Vad fan är det för nått?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tehmudjin:

När jag startar spelet vill det att jag laddar ner nån easy anti cheat program. Vad fan är det för nått?

EasyAntiCheat aka EAC

http://www.easyanticheat.net/

Kom i senaste patchen, får bort en hel del fuskare

Visa signatur

Слава Україні!