Nya legendary gems?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Markaryd
Registrerad
Jan 2002

Nya legendary gems?

Fick 3 nya legendary gems igår som jag aldrig sett tidigare. Är det någon som vet om det är fler nya grejor som lanserats i helgen?

6700k @ 4.8 | Asus ROG Maximus VIII Formula | Kingston 3000 MHz 16gb | Samsung 950 Pro m.2 500gb | Gigabyte GTX1080 | CoolerMaster V1000 PSU | Cambridge DacMagic Plus | Yamaha HS50M Studiomontiorer | Infinity Beta Sw10 sub | Corsair 900D | Acer Predator X34 | Cooled by EK Nickel-Plexi block & Alphacool Rads |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Stockholm, Sverige
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Fick 3 nya legendary gems igår som jag aldrig sett tidigare. Är det någon som vet om det är fler nya grejor som lanserats i helgen?

Du fick de som lanserades för season 2, eftersom season 2 slutade i söndags kväll.

Borde vara dessa, right?
Gem of Ease
Molten Wildebeests Gizzard
Esoteric Alteration

Litet projekt

yayaya I am Lorde yayaya

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Markaryd
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av CCWarlock:

Du fick de som lanserades för season 2, eftersom season 2 slutade i söndags kväll.

Borde vara dessa, right?
Gem of Ease
Molten Wildebeests Gizzard
Esoteric Alteration

Precis de jag fick. Var det enda som kom oss andra till nytta efter Season 2 avslutats?

6700k @ 4.8 | Asus ROG Maximus VIII Formula | Kingston 3000 MHz 16gb | Samsung 950 Pro m.2 500gb | Gigabyte GTX1080 | CoolerMaster V1000 PSU | Cambridge DacMagic Plus | Yamaha HS50M Studiomontiorer | Infinity Beta Sw10 sub | Corsair 900D | Acer Predator X34 | Cooled by EK Nickel-Plexi block & Alphacool Rads |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Stockholm, Sverige
Registrerad
Jul 2001

Precis de jag fick. Var det enda som kom oss andra till nytta efter Season 2 avslutats?

Lite class specific items också. Bälte som slänger bombardment till Crusader. Båge (?) till DH..

Litet projekt

yayaya I am Lorde yayaya

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2008

Nytt bälte till barb. lite smått och gått, man ska alltid spela seasons tycker jag.

i7-2600k 3,4GHz | Asus Geforce GTX1080 | Corsair Vengeance 16GB | Corsair Force GT 120GB | P8P67 Deluxe | Asus PG348Q 34"