Säljaren svarar inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxxPaladinxxx:

Han menar nog att det var en ganska korkad kommentar

Jasså? Tyckte den var ganska fyndig

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

För det första är det väldigt många medlemmar. För det andra så skriver ingen trådar om att det går bra.

Finns en hel tråd dedikerad till att skriva om det går bra, eller dåligt för den delen.
#15295433

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

Finns en hel tråd dedikerad till att skriva om det går bra, eller dåligt för den delen.
#15295433

Jag vet. Det ja sa var att ingen gör trådar om att det går bra, därför är det så många "bedrägeri-trådar".

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag vet. Det ja sa var att ingen gör trådar om att det går bra, därför är det så många "bedrägeri-trådar".

Antingen så har alla börjat göra trådar om att dem har blivit lurade, eller så har helt enkelt bedrägerierna ökat. Jag tror snarare på det senare.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Ain0k:

Antingen så har alla börjat göra trådar om att dem har blivit lurade, eller så har helt enkelt bedrägerierna ökat. Jag tror snarare på det senare.

Generellt sett är det allt mer bedrägerier på nätet, men turligt nog är vi hyfsat förskonade. Tyvärr är det ofta så att när det väl dyker upp någon bedragare blir flera drabbade av samma person. Här är några snabba tips för att undvika de värsta fällorna.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

mja, de vill nog inte lämna ut det till dig, men om du gör en polisanmälan så lämnar de ut till polisen.

Vill och vill. De får inte
http://sv.wikipedia.org/wiki/Banksekretess