"Välj webbläsare" på S6 Edge. Hjälp..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003

"Välj webbläsare" på S6 Edge. Hjälp..

Har ett riktigt irriterande problem med min Samsung S6 Edge.
Om jag använder ett par program, och sedan klickar på "knappen" till vänster om Hemknappen, så dyker rutan upp för öppna program.
Om jag väljer "stäng alla" så ploppar rutan "Välj webbläsare" upp, gång på gång.

Där kan jag då välja TouchWiz-starts och Enkel starts. för TouchWiz.
Även om jag klickar på TouchWiz-starts samt "Alltid" så händer samma sak igen. Om och om..

Har även testa att ladda ner andra launchers som t.ex Novalauncher, samma sak där, bara att nu kan jag välja mellan 3 olika "webbläsare"

Hjälp mig. Det börjar nu bli riktigt irriterande.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jorden
Registrerad
Feb 2002

S6/Edge verka vara drabbad av en hel del buggar och kör en hardreset fört innan använder den.
Hade tänkt köpa en S6 Edge också, men nu tvekar jag, med all problem som rapporterats. Avvaktar och se om Samsung gör nåt åt saken.

1:i5-4670K|ASUS Z87 Pro|Corsair DDR3 16GB|CM 212 EVO|EVGA GTX1080 FTW|Samsung SH-203B|Samsung 850 EVO 500GB + Seagate 7200.10 2x320GB + Samsung T166 2x500GB + F2 1,5TB|Corsair AX760|Fractal Design Define R4|Dell 24" 2408WFP|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012

Enklaste lösningen är att inte trycka på knappen "stäng alla". Samsung jobbar säkert med att fila bort sådana buggar i systemet till nästa uppdatering.

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av XPerion:

S6/Edge verka vara drabbad av en hel del buggar och kör en hardreset fört innan använder den.
Hade tänkt köpa en S6 Edge också, men nu tvekar jag, med all problem som rapporterats. Avvaktar och se om Samsung gör nåt åt saken.

Skrivet av LemonIllusion:

Enklaste lösningen är att inte trycka på knappen "stäng alla". Samsung jobbar säkert med att fila bort sådana buggar i systemet till nästa uppdatering.

Har haft både S2, S3, S4 samt Note 3. Alla har haft buggar som fixats relativt fort (om man jämför med IOS) så det är väl bara att testa köra en reset på luren och kolla om det försvinner.
Tack så länge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Yorgo_:

Har haft både S2, S3, S4 samt Note 3. Alla har haft buggar som fixats relativt fort (om man jämför med IOS) så det är väl bara att testa köra en reset på luren och kolla om det försvinner.
Tack så länge.

Jag har precis bytt till en Edge efter att ha haft Iphone sen den föddes och det du säger om IOS är inget jag känner till, har aldrig haft sådana fel med IOS. Fördomar finns det gott om. Men jag har samma problem som trådskaparen med min Edge och har gjort allt ända ner till fabriksåterställning och det slutar inte oavsett vilken app som är installerad. Så, väldigt många år med IOS, inga problem, knappt två veckor med Android, massor av problem, vet inte men kanske jag ska utnyttja min ånger rätt som gäller i två dagar till och gå tillbaks till det så jobbiga IOS.