Någon datorbutik som tar PayPal?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014

Någon datorbutik som tar PayPal?

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Okt 2010

CDon tar Paypal

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Jawkiwi:

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

https://www.webhallen.com/ och http://www.inet.se/ vet jag tar Paypal iaf, möjligt att du har fler alternativ.

Intel i7 6850k || Asus X99-A II || Evga GTX 980Ti || Kingston HyperX Fury 2666 64GB || Samsung 950 Pro 512GB || XB270HU 1440p IPS G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Apr 2008
Skrivet av Jawkiwi:

Om problemet är att lotteriet för över till paypal så går det att föra över pengar från paypal till ett vanligt bankkonto också.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av lntg:

Om problemet är att lotteriet för över till paypal så går det att föra över pengar från paypal till ett vanligt bankkonto också.

måste man inte skatta på vinsten isåfall?

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

Det här "lotteriet" råkar inte vara i form av en popup med massa tjusiga färger ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2014
Skrivet av trollhattan:

Det här "lotteriet" råkar inte vara i form av en popup med massa tjusiga färger ?

Hahah! XD Nej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Apr 2008
Skrivet av Oliver91:

måste man inte skatta på vinsten isåfall?

Det måste man nog göra det hur som helst om lotteriet är utanför EU, att pengarna ligger på Paypal tror jag inte spelar någon roll. Överföringen lär dessutom inte dra till sig någon direkt uppmärksamhet heller (varför skulle den?).

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2004

Varför inte bara föra över pengarna till ditt konto? Är det skattefuffens så lär du inte få någon hjälp på detta forum.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höganäs,Skåne
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av Jawkiwi:

Även Inet tar Paypal.

http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1...

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Zunil:

Varför inte bara föra över pengarna till ditt konto? Är det skattefuffens så lär du inte få någon hjälp på detta forum.

Paypal tar väl en ganska rejäl avgift för att flytta ut pengar därifrån?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

När jag handlade där igår såg jag att Stylingwebben också använde PayPal (fast jag betalade med kort). Kanske svårt att shoppa upp 11 000:- där men inte omöjligt.

MoB: Z77M-D3H | CPU: i7 3770K 3,5 GHz | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x8GB 1600MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Display: ASUS PG279Q| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: FD Integra R2 650W | CPU kylare: CM Hyper 212 EVO | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
VästerNorrland
Registrerad
Maj 2012

eBay

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli