Någon datorbutik som tar PayPal?

Permalänk
Medlem

Någon datorbutik som tar PayPal?

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

Permalänk
Medlem

CDon tar Paypal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jawkiwi:

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

https://www.webhallen.com/ och http://www.inet.se/ vet jag tar Paypal iaf, möjligt att du har fler alternativ.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jawkiwi:

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

Om problemet är att lotteriet för över till paypal så går det att föra över pengar från paypal till ett vanligt bankkonto också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lntg:

Om problemet är att lotteriet för över till paypal så går det att föra över pengar från paypal till ett vanligt bankkonto också.

måste man inte skatta på vinsten isåfall?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Avstängd

Det här "lotteriet" råkar inte vara i form av en popup med massa tjusiga färger ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Det här "lotteriet" råkar inte vara i form av en popup med massa tjusiga färger ?

Hahah! XD Nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

måste man inte skatta på vinsten isåfall?

Det måste man nog göra det hur som helst om lotteriet är utanför EU, att pengarna ligger på Paypal tror jag inte spelar någon roll. Överföringen lär dessutom inte dra till sig någon direkt uppmärksamhet heller (varför skulle den?).

Permalänk
Medlem

Varför inte bara föra över pengarna till ditt konto? Är det skattefuffens så lär du inte få någon hjälp på detta forum.

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jawkiwi:

Jag har nyss vunnit en lotteri (11k kr). Och jag hade tänkt att uppgradera min pc. Men för att göra det behöver jag paypal, och som sagt så har jag det. Men saken är att jag inte kan hitta några datorbutik som tar paypal. Så jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en! Som inte är över prisat, utan något bra pris

Även Inet tar Paypal.

http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zunil:

Varför inte bara föra över pengarna till ditt konto? Är det skattefuffens så lär du inte få någon hjälp på detta forum.

Paypal tar väl en ganska rejäl avgift för att flytta ut pengar därifrån?

Permalänk
Medlem

När jag handlade där igår såg jag att Stylingwebben också använde PayPal (fast jag betalade med kort). Kanske svårt att shoppa upp 11 000:- där men inte omöjligt.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

eBay

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli