Lämna Tillbaks öppnad förpackning

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Lämna Tillbaks öppnad förpackning

Hej, köpte idag en BenQ XL2411 i butik. När jag öppnat och ställt upp den märkte jag att den inte är kompatibel med min dator för att köra i 144hz, vilket är anledningen till att jag köpte den. Ser på er hemsida att det är 14 dagar på nätet och 7 dagar i obruten i butik... Är det kört? Vad ska jag göra nu? Känns ju som 2500 i sjön... Om det gör någon skillnad skulle jag vilja byts den mot en annan skärm. Segt då jag stod och tvekade mellan två skärmar, och inte visste att det bara var den andra som har uttag för DisplayPort, trodde det skulle vara standard.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kinna
Registrerad
Jan 2012

kontakta dem och fråga direkt och fråga, det går snabbast. jag har köpt ifrån dem men inte via butik och då har jag kunnat lämna tillbaka öppnade packet.

8600K @ 1.035V Ghost Louqe S1
Citera för svar
Instagram

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Kaprisfisken:

Hej, köpte idag en BenQ XL2411 i butik. När jag öppnat och ställt upp den märkte jag att den inte är kompatibel med min dator för att köra i 144hz, vilket är anledningen till att jag köpte den. Ser på er hemsida att det är 14 dagar på nätet och 7 dagar i obruten i butik... Är det kört? Vad ska jag göra nu? Känns ju som 2500 i sjön... Om det gör någon skillnad skulle jag vilja byts den mot en annan skärm. Segt då jag stod och tvekade mellan två skärmar, och inte visste att det bara var den andra som har uttag för DisplayPort, trodde det skulle vara standard.

Hej, som det står på hemsidan så är det obruten förpackning som gäller men går förhoppningsvis att komma överens om en lösning. Dock är det väldigt svårt att säga något konkret utan att ha se vilket skick skärmen och övrigt är i så gör så att du kommer in med den till butik så får vi ta och titta på det tillsammans helt enkelt.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter