Tips på bluetooth möss som fungerar för spel.

Permalänk

Tips på bluetooth möss som fungerar för spel.

Jag ska köpa en ny laptop och tänkte därmed köpa en ny mus och ersätta min Logitech G400, som jag förövrigt varit supernöjd med men vill slippa sladden.
Jag har kollat en del på gamingmöss med bluetooth men vill ha en stilren mus som man inte behöver skämmas över.
Och på samma gång komma undan så billigt som möjligt.
Därför har jag börjat kolla på vanliga möss som inte är inriktade mot gaming, men ändå fungerar för det ändamålet.
Jag är en cassual gamer, som tänkte börja spela lite mer i.o.m en uppgradering av dator.
Är väl alla möjliga spel jag tänkt ge mig på, men främst fps och strategi.

Vad använder ni själva och vad använder ni det till?
Alla tips mottages tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jamenvisst:

Jag ska köpa en ny laptop och tänkte därmed köpa en ny mus och ersätta min Logitech G400, som jag förövrigt varit supernöjd med men vill slippa sladden.
Jag har kollat en del på gamingmöss med bluetooth men vill ha en stilren mus som man inte behöver skämmas över.
Och på samma gång komma undan så billigt som möjligt.
Därför har jag börjat kolla på vanliga möss som inte är inriktade mot gaming, men ändå fungerar för det ändamålet.
Jag är en cassual gamer, som tänkte börja spela lite mer i.o.m en uppgradering av dator.
Är väl alla möjliga spel jag tänkt ge mig på, men främst fps och strategi.

Vad använder ni själva och vad använder ni det till?
Alla tips mottages tack!

Jag har kört med en G700, och nu en G700s i flera år, är skitnöjd, fungerar även med sladd om man vill köra med det. Inte jättebillig kanske dock.

Visa signatur