Permalänk
Medlem

Demni stol

Hejsan, jag är på jakt efter en ny datastol.
Tänkte kasta ut båda datastol + databord faktiskt och ersätta det med en fåtölj som man kan fästa båda skärm och tangentbord till, så jag googlade lite och fastnade för denna http://i01.i.aliimg.com/photo/v2/519208917/DEMNI_Orange_PU_Le...
Kan dock bara hitta den på alibaba och aliexpress, har aldrig handlat från dom och känner heller ingen som gjort.
Någon som känner till dessa?

Märke på fåtöljen tror jag är DEMNI..

Permalänk
Skrivet av gmd:

Hejsan, jag är på jakt efter en ny datastol.
Tänkte kasta ut båda datastol + databord faktiskt och ersätta det med en fåtölj som man kan fästa båda skärm och tangentbord till, så jag googlade lite och fastnade för denna http://i01.i.aliimg.com/photo/v2/519208917/DEMNI_Orange_PU_Le...
Kan dock bara hitta den på alibaba och aliexpress, har aldrig handlat från dom och känner heller ingen som gjort.
Någon som känner till dessa?

Märke på fåtöljen tror jag är DEMNI..

Är ett lotto att handla på aliexpress och alibaba ibland får du grejorna ibland inte och det mesta där är inte av någon nämnvärd kvalitet men det betyder inte att dom är dåliga

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

Okej stolen kostar en slant så hade ju sugit fall man betalat och inte fått hem något.
Du har inget tips om någon liknande stol man kan köpa i sverige eller från någon vettig sida ?

Hade tänkt från början att köpa en vanlig fåtölj sedan bygga ett stativ med armar för skärm och tangentbord men har inte lyckats hitta något bra än
hade även tänkt installer Dbox (tror dom heter så) i ryggen så det vibrerar fint med basen

Permalänk
Medlem

Fast kommer inte grejerna ifrån aliexpress så betalar man ju heller inte. Jag har köpt massor därifrån och fått varje gång utan en, då fick jag pengarna tillbaka.

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk
Medlem

OKej hur är det med kvaliten på sakerna därifrån? är det kopior?