Hjälp med logitech g19 gaming tangentbord

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2014

Hjälp med logitech g19 gaming tangentbord

Hej! Jag har nu kommit mig för att uppgradera mitt saitek eclipse (1), och jag valde ett logitech g19. Allt verkar bra, det är bara det att när jag kopplar in tangent bordet och Windows söker efter drivrutiner så vill den inte hitta något! När jag kör logitech gaming software så hittar den inte heller tangentbordet. Kan det ha något att göra med att jag har en olicensierad Windows utgåva? Det funkar fin-fint på skoldatorn som kör licensierad enterprise.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2007

Detta har inget med licensiering att göra men du bör skaffa en riktig licens för att få legitim hjälp i detta forum. Tangentbord brukar aldrig ha problem med drivrutiner men för att kunna utnyttja alla dess finesser så kan speciella program behövas. Se efter i Enhetshanteraren hur tangentbordet uppfattas (standard keyboard eller okänd enhet).

Windows 10 Pro x64 | Zalman HD160XT Plus | Fractal Design 800W | AMD Ryzen 7 1800x | Asus Crosshair VI Hero | Corsair Vengeance LPX 3200MHz 16GB | ASUS Radeon R9 290 4.5GHz | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | Philips Brilliance 40" BDM4065