Behöver hjälp snabbt med min Motorola Moto

Permalänk

Behöver hjälp snabbt med min Motorola Moto

Tjena. Var riktigt sugen förut att roota och lägga in custom rom efter jag läste alla fördelarna t.ex

1. No bloatware
2. Rooted
3. Tweaked
4. Battery Optimised
5. Ideal for Gaming
6. New Logo

Dold text

Även att jag tänkte att custom roms till den här "Google telefonen" borde vara hyfsat stabila jämfört med när jag blev avskräckt av custom roms när jag hade en Galaxy S3 som bara kraschade osv för Samsung inte hade släppt källkoderna. Och att jag vart rekommenderad här på Sweclockers att om jag vill installera roms osv så ska jag välja den här telefonen.

Den romen jag hittat som är den enda som fungerar med mobildata är den här Lollipop men det är saker jag stör mig på, buggar etc även att den tror att jag har dualsim telefon.

Och jag har letat överallt och kikat genom tusen trådar känns det som, vilken djungel. På XDA och även andra sidor.

Men nu vill jag återställa den till stock rom/firmware men gärna med root om det går.
Skulle vara sjukt snällt om nån kunde hjälpa mig att hitta rätt firmware till telefonen.

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Avstängd

Bli medlem på swedroid och fråga där.