Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

Tips på pc kontroll

Hej jag tänkte kanske köpa en pc kontroll vet någon nån Bra man kanske kan köpa kah har ingen aning om vad man ska leta efter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

Jag har ett ps4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Okt 2013

Vad menar du? Vill du koppla tangenbord/mus till ditt PS4?

CPU [Intel Core i5 4690k] GPU [Asus DirectCUII GTX 780]
PSU [EVGA Supernova G1 650W]
MOBO [AsRock z97M Anniversary]
Chassi [Bitfenix Neos]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Edsbyn
Registrerad
Sep 2011

En handkontroll till PC menar du? Köp en trådlös Xbox 360 kontroll för PC, Billig och skön handkontroll.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/133291-m...

Stationära:- FD Define C - MSI Z87 G45 - 4770K @4,3Ghz + Corsair H110 med 2x Noctua NF-A14 - Corsair Vengeance PRO 2133mhz 2x8GB - Corsair RM750x - MSI GTX 1080 Gaming X -2x Samsung 850 EVO 250GB -
Bärbar: Asus ZenBook UX430UAR
Monitor: Asus PB278Q + LG 27EA73LM 27" Headset: Steelseries Siberia 800 Mus: Steelseries Rival 310 Tangentbord: Logitech G213

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Feb 2013

köp en xbox one pc handkontroll från cdon

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2012

Xbox 360 kontrollen är slapp, den funkar direkt, och de flesta spel visar xbox knapparna istället för tangenter när man har kontrollen ikopplad. finns paket där man får med trådlösa dongeln, bara att koppla in i datorn.

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

PS4 kontroller med ds4windows

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av sistergodiva:

Xbox 360 kontrollen är slapp, den funkar direkt, och de flesta spel visar xbox knapparna istället för tangenter när man har kontrollen ikopplad. finns paket där man får med trådlösa dongeln, bara att koppla in i datorn.

Jag ska använda den mest till Mortal combat X

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av WiKaChKr:

Jag ska använda den mest till Mortal combat X

Då bör du definitivt undvika 360-kontrollen. Det är en utmärkt kontroll och det självklara valet i de flesta fall, men när styrkorset måste användas är typ alla andra kontroller ett bättre alternativ. Du kan ju köra med din PS4-kontroll eller skaffa en Xbox One-kontroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2012

Om du bara ska köra fightingspel är ju en sticka optimalt.

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

PS4-kontrollen fungerar väl till Windows.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

Ps4 kontroll till dator

hej jag har kopplat in min ps4 kontroll till datorn men hur använder jag den? Hur får jag den att funka?när jag rör den händer ingenting.

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Okt 2006

Prova googla med logiska ordval. Tex ps4 controller PC.

Jag tycker det är förbannat tråkigt att folk ställer frågor som kan besvaras otroligt fort på egen hand.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ucklum
Registrerad
Apr 2005
Skrivet av Segas:

Prova googla med logiska ordval. Tex ps4 controller PC.

Jag tycker det är förbannat tråkigt att folk ställer frågor som kan besvaras otroligt fort på egen hand.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller helt med, går fortare att hitta sådan information själv än att vänta på svar, misstänker det rör sig om lättja i många fall och jag förstår absolut inte varför det konstant kommer trådar med frågor som tar en minut att få svar på på egen hand.

Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen), DVD-Brännare, Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (Hemmabyggd koppar kylare till 030:an). www.som99.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

Kan man använda ps4 kontroll till Mortal kombat på pc

hej jag undrar om man kan använda en ps4 kontroll till Mortal kombat X på datorn? Jag har kopplat in kontrollen och allting men undrar om det går? Vet ni några andra spel det går att köra med kontrollen på?

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

*Trådar sammanfogade och låsta enligt §3.3*

Trots otaliga tillsägelser och låsta trådar fortsätter du att ignorera §3.3. Vänligen respektera forumreglerna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk