Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Nov 2010

ny mus för cs / stora händer?

Min razor naga håller på att dö och jag behöver en ny mus.

Spelar mest cs go. Har rätt stora händer och föredrar tunga möss. Men vad tycker ni man bör kolla på Zowie eller rival nusen ?

Hade en mus ifrån cdon förr som slutade säljas eller bytte namn, man kunde lägga in vikter osv i den och den var ok stor! Någon som känner igen den? Edit: Ace edge 3200,hette den.

Aja... Som sagt tips på en ny bra mus som är så billig som möjligt typ

Dator: I5 3570k | [Evo 212] | Z77 MPOWER ATX | Asus 1080 TI Turbo 11GB | Fractal R4 | Corsair RM750x 750W | Seagate 7200RPM 500GB | Samsung 840 250GB [B]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

qpad 5k är en nice mus, större än de flesta andra också.

Zowie har väl en av de bäst sensorerna på marknaden (rätta mig om jag har fel)

Men undrar om man verkligen märker skillnad på en zowie och en qpad vid vanligt spelande.

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av Sony?:

qpad 5k är en nice mus, större än de flesta andra också.

Zowie har väl en av de bäst sensorerna på marknaden (rätta mig om jag har fel)

Men undrar om man verkligen märker skillnad på en zowie och en qpad vid vanligt spelande.

Lite snabb research på zowie så rekommenderar folk inte den om man har large / xl händer (storlek på handskar) och använder palm grip.

Men qpad 5k säger du, under 500 så ska nog kolla in den! Wpad har awesome support också.

Dator: I5 3570k | [Evo 212] | Z77 MPOWER ATX | Asus 1080 TI Turbo 11GB | Fractal R4 | Corsair RM750x 750W | Seagate 7200RPM 500GB | Samsung 840 250GB [B]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av FBGKimpan:

Lite snabb research på zowie så rekommenderar folk inte den om man har large / xl händer (storlek på handskar) och använder palm grip.

Men qpad 5k säger du, under 500 så ska nog kolla in den! Wpad har awesome support också.

Nä exakt, Zowie är en liten mus / normal stor mus. Qpad är nice om man har större hand (har själv stora händer å en qpad, har haft min i ~5 år nu).

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.