Google Chrome startar inte upp

Permalänk
Medlem

Google Chrome startar inte upp

Som det står i titeln så startar inte Google Chrome upp för mig och vet inte varför. Testat att ominstallera men inte hjälpt, testade att köra som admin men gick inte heller. Men det hade funkat felfritt precis innan det, kollat på några youtube tutorials men inget av det hjälpte heller.

Kör på Windows 8.1 64bit och en Seagate Barracuda 1tb om det hjälper.

Visa signatur

Specs: Chassi: Corsair 230t CPU: FX 6300 GPU: MSI R9 280 MB: MSI 970 Gaming ATX Ram: Crucial 8gb 1600mhz PSU: 600w HDD: 1tb Seagate 7200rpm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rygeert:

Som det står i titeln så startar inte Google Chrome upp för mig och vet inte varför. Testat att ominstallera men inte hjälpt, testade att köra som admin men gick inte heller. Men det hade funkat felfritt precis innan det, kollat på några youtube tutorials men inget av det hjälpte heller.

Kör på Windows 8.1 64bit och en Seagate Barracuda 1tb om det hjälper.

Testat att bara starta om datorn?

ctrl+ctrl+del, task manager (Aktivitetshanteraren), processer, leta reda på Chrome, stäng ner. testa igen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Limpfittz:

Testat att bara starta om datorn?

ctrl+ctrl+del, task manager (Aktivitetshanteraren), processer, leta reda på Chrome, stäng ner. testa igen.

Slutade fungera för nån månad sedan och använt Firefox sedan dess. Har köpt en Chromecast och gjorde inte min research om den innan att det bara funkar för Chrome men jag vet att man kan använda den till mobilen men planen var för datorn. Har letat bland alla processer men inte hittat nån relaterande till Chrome.

Visa signatur

Specs: Chassi: Corsair 230t CPU: FX 6300 GPU: MSI R9 280 MB: MSI 970 Gaming ATX Ram: Crucial 8gb 1600mhz PSU: 600w HDD: 1tb Seagate 7200rpm