Saitek Pro Flight X-55 Rhino och diverse spel?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Glasgow
Registrerad
Mar 2015

Saitek Pro Flight X-55 Rhino och diverse spel?

Ahoy!
Tankte fraga har innan jag inhandlar lite nytt battlegear. Har nagon testat detta med GTA, Battlefield eller andra spelar dar man flyger osv? Och hur bra fungerar denna utrustning nar det kommer till kritan? Det ar ju en hel del peningar sa battre att fraga runt hur det ar innan bestammer sig att spendera
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00HHAIY72/ref=s9_simh_gw_...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Okt 2013

Svinbökigt att få en joystick att fungera i GTA. Du måste fippla med massa program och lägga in filer i spelfoldern, vilket kanske leder till att du blir bannad av Rockstar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Glasgow
Registrerad
Mar 2015

Ohh juste pga deras nya Anti modder grejs usch.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tyresö
Registrerad
Apr 2014

köp inte! Har haft 3 stycken totalt och alla hade olika fel. Är som ett lotteri och högsta vinst är en fungerande.

Intel i7 4770 | GTX 980 stockkylare | Corsair Vengeance 1600MHz | Coolermaster 412S | Evga supernova G2 750w Guld | Nzxt H440 röd | MSI Gaming 5 | Logitech G502 | Benq XL2430T 144 Hz | Xtrify XG1-R | Flygprylar: Thrustmaster warthog | Saitek combat rudder pedals | Oculus rift CV1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2014

Om du vill flyga med joystick så kan du testa FSX, DCS, Prepar3d och warthunder simulator battles.
Joysticken som du föreslog är delvis byggd för fsx och fungerar klockrent till alla spel som jag har nämt. Jag har själv samma joystick och den har funkat hittills, fast har bara haft den i några månader.

Intel i5 4690k - MSI Z97 gaming 3 - Corsair Vengeance LP 2x4gb - ASUS GeForce GTX 760 DC2OC - 1TB WD Blue - EVGA 600W - Cooler Master Hyper 212 EVO - Bitfenix Shinobi - och lite annat lullul