Instämmer även jag med Jonny Myran ovan. Svårt att låta bli att bemöta muSashis skeva inlägg.
Ringer ni verkligen alla era kunder innan ni skickar iväg era paket eller hur fungerar det? För tycker det verkar vara ett ytterst osmidigt system.
Varför är det relevant? Och han har ju redan förklarat varför de ringde.
Du får gärna berätta vad för falska anklagelser jag kommit med
Här t.ex. påstår du att deras avgifter är olagliga. Varför säga det om du inte kan bevisa det?
Roligt att du tror att jag har något slags personligt vendetta mot er.
Ganska tydligt även för utomstående.
Jag har läst igenom hela tråden och försökt hålla en saklig diskussion, givetvist är det lätt att det uppstår missförstånd mellan olika användare här på forumet, men sluta säg att jag sitter och kommer med falska anklagelser när du inte ens har något belägg på det. Och förklara istället på ett vuxet sätt vad jag har fel.
Tycker du allvarligt själv att du är saklig? Nedan är ditt första inlägg, som bevisar att du uppenbarligen inte läst inläggen innan.
Du har blivit lurad, du kan avbeställa utan att någon avgift kan tas ut.
Enda gången greattech har rätten på sin sida att ta ut en avgift är om du gjort en specialbeställning.
Nej, outlösta paket t.ex.
Och deras villkor ger jag inte mycket för, dom kan precis skriva vad som helst, det betyder inte att du som kund måste följa det. Greattech måste följa Konsumentköplag som alla andra företag och låter inte som att dom gör det med det som står skrivit i deras villkor.
Anklagelser, falska tills du kommer med bevis.
Läste igenom allt nu, fick du bevis på av greattech att datorn verkligen redan var i DHLs händer när du gjorde din avbeställning? För låter ju som du gjorde din avbeställning rätt så omgående men att greattech den här gången valde att ignorera dig och skickade paketet till DHL ändå.
Redan klargjort att det var ett åkeri och inte DHL. Och dessutom att han på telefon sagt att han ville vänta ett par dagar, då paketet redan var hos åkeriet.