Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höör
Registrerad
Okt 2014

OS Runescape?

Hej!
Vad får man för "Extra" funktioner om man är member och lirar OSRS, vad är det dåliga med att inte vara member?
Bomba mig med fakta o info vad skillnaden är!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Mar 2010

Vad menar du?

Om du är member i RS3 så blir du member i OSRS.
Det är precis som skilnaden mellan att inte va member i riktiga spelet.

Dvs du har free world (ca 20% av världen) och 75% av skillsen unlockade, samt ca 20 quests.

Som member har du hela världen, alla skills och ca 100+ quests

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012

Du får tillgång till "member" - världen och allt vad det innebär.
Men OSRS måste man vara member för att ens kunna spela till skillnad från nutida Runescape.

Så såhär är det:

Du betalar för medlemskap: Du får tillgång till member-världen i vanliga RS och kan dessutom spela OSRS och då med hela member-världen där med.

Du betalar inget: Du kan bara spela free to play-världen I vanliga RS och kan inte spela OSRS över huvud taget.

Skickades från m.sweclockers.com

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,7 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av Uzanar:

Du får tillgång till "member" - världen och allt vad det innebär.
Men OSRS måste man vara member för att ens kunna spela till skillnad från nutida Runescape.

Så såhär är det:

Du betalar för medlemskap: Du får tillgång till member-världen i vanliga RS och kan dessutom spela OSRS och då med hela member-världen där med.

Du betalar inget: Du kan bara spela free to play-världen I vanliga RS och kan inte spela OSRS över huvud taget.

Skickades från m.sweclockers.com

Dom har tagit in f2p-världar till OSRS så det går spela som free nu

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 3200MHz CL16 | KFA2 GeForce GTX 960 OC | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 850 Evo 250GB 1x WD 500GB | Windows 10 Pro

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av oTiuZ:

Dom har tagit in f2p-världar till OSRS så det går spela som free nu

Jamen vad trevligt!
Då kanske man skulle ta och fördiva lite tid med det någon gång när man har tråkigt eller befinner sig vid en dator av mindre kaliber.

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,7 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |