Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
elmsta
Registrerad
Dec 2012

Mus för svettig handflata?

Hej, nu är det så att på min högra hand(Mus hand) så blir jag kanske svettig under stress(för det mesta inom spel så som csgo etc) och undrar om det finns någon mus som är gjord just för svettiga händer?
Tack på förhand.

i7 4960x| asus x79-deluxe| corsair h100i v2| asus strix 390x OC| 16 GIG ram| 700W be quite!| define s.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Tt eSPORTS

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jun 2014
Skrivet av adillboy:

Hej, nu är det så att på min högra hand(Mus hand) så blir jag kanske svettig under stress(för det mesta inom spel så som csgo etc) och undrar om det finns någon mus som är gjord just för svettiga händer?
Tack på förhand.

Köp Absolut Torr på apoteket, och söla in handflatan med det, så kommer du inte svettas där på en vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av adillboy:

Tack på förhand.

Du skulle ju kunna testa möss med en yta av metall, Asus har en i sin ROG-serie t.ex. Det leder väl bort en del värme i alla fall

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra götaland
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av nackskägg:

Köp Absolut Torr på apoteket, och söla in handflatan med det, så kommer du inte svettas där på en vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Detta verkar vara en toppen produkt. Kanske borde skaffa det själv, har iofs bara handsvett under längre FPS stunder men ändå. Bli av med handsvett låter inte fel.

Kan låta oavsiktligt aggressiv.
Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.