Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2015

Tyst gamingmus

Hejsan!
Orkar inte med min nuvarande mus, så högt det låter när man klickar! Har någon något förslag på en bra gamingmus som inte låter speciellt mycket och är någorlunda bra.

Tack på förhand!

EVGA GeForce GTX970 SSC 4GB ACX2.0+ Fractal Design Define S Black Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz Noctua NH-D15 GA-Z97X-GAMING 3 EVGA SuperNOVA 750 G2 Intel Core i7 4790K 4,0GHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Strängnäs
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av #Piggelin:

Hejsan!
Orkar inte med min nuvarande mus, så högt det låter när man klickar! Har någon något förslag på en bra gamingmus som inte låter speciellt mycket och är någorlunda bra.

Tack på förhand!

Har själv en Roccat Kone Pure Optical och tycker inte den högljudd.

Annars finns: http://nexustek.us/products
Vet ej hur bra dom är till gaming.

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | MB: Asus Maximus V Gene Z77 | CPU: I5-3570K | RAM: 16GB Corsair LP | GPU: ASUS Geforce GTX 670 DirectCU II 4GB | SSD: Crucial MX300 750GB | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Ubuntu 16.04 LTS & KDE Neon User Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2006

Tycker steelseries Sensei pro har ett distinkt men tyst ljud, och är tillräckligt "bra"
Vanliga Sensei är dock inget att hänga i gran direkt

För tillfället en sketen Acer gaming laptop

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av #Piggelin:

Hejsan!

Tack på förhand!

Har du hittat någon tyst gamingmus? min fru gnäller på att mitt klickande stör hennes sömn

EVGA GF GTX 970 4GB SSC | Ryzen 7 1800X | ASUS PRIME B350-PLUS | be quiet! Pure Rock | Corsair 750W |Intel 530 SSD 500GB*2 | Fractal Design Define R3| Windows 10 64bit |