företagsabonnemang tele2

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Nov 2012

företagsabonnemang tele2

Hej!
För ungefär 3 månader sen, köpte jag/min pappa en Samsung Galaxy S5 på tele2, företagsabonnemang.
Jag undrar då, ifall man kan antinge ändra abonomanget så jag kan få mer surf, (dem gjorde datahöjningar kort efter jag köpte mobilen.)
eller ifall jag kan byta mobilen till en Samsung Galaxy S6 Edge och fortfarande ha samma abonnemang.

ÄR detta möjligt eller måste jag vänta 24 månader tills bindningstiden är slut?
Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av jojjeofc:

Hej!
För ungefär 3 månader sen, köpte jag/min pappa en Samsung Galaxy S5 på tele2, företagsabonnemang.
Jag undrar då, ifall man kan antinge ändra abonomanget så jag kan få mer surf, (dem gjorde datahöjningar kort efter jag köpte mobilen.)
eller ifall jag kan byta mobilen till en Samsung Galaxy S6 Edge och fortfarande ha samma abonnemang.

Mvh

Fråga Tele2

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jan 2008

Fråga Tele2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av jojjeofc:

Hej!

Mvh

Du ska kunna, genom att kontakta Tele2 ändra till något av dom nya abonnemangen

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: Asus Maximus VI Hero CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB RAM: Crucial Ballistix Sport DDR3 16GB 1600MHz SSD: Intel 520 SSD 180GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och HP EliteBook 8470p. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av jnsson:

Du ska kunna, genom att kontakta Tele2 ändra till något av dom nya abonnemangen

Ändra surf, mobil eller både och?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad