Rekommendationer för ny telefon.

Permalänk
Medlem

Rekommendationer för ny telefon.

Hej! Jag vill köpa en ny telefon som kostar max ungefär lika mycket som en samsung galaxy s6. Jag vill helst ha en high-end telefon med bra batteritid, bra performance och en 1080p 4-5 tums skärm. Jag bryr mig inte så mycket om högtalare eller kamera, men vill ha funktionella av båda som inte är extremt dåliga. Har ni några rekommendationer?

Permalänk
Medlem

Är det verkligen en telefon du vill ha? För du beskriver för övrigt en mindre surfplatta.

iPhone 6 Plus? (om man ens kan kalla det en telefon med den storleken)

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 037180:

Är det verkligen en telefon du vill ha? För du beskriver för övrigt en mindre surfplatta.

iPhone 6 Plus? (om man ens kan kalla det en telefon med den storleken)

Väldigt mycket mindre surfplatta med 4-5 tums skärm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vill du ha batteritid så bör du kolla på Xperia Z3 och Z3 Compact. Årets flaggskepp har hittills varit en riktigt besvikelse när det kommer till batteritid.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

http://www.ljudochbild.se/test/6-smartmobiler, de som passar in i din storlek i detta test är HTC M9 och Huawei P8, bra telefoner båda två.

Skickades från m.sweclockers.com