Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Broadwell 5775C

Hej!

Jag tänkte höra om ni kommer haka på försäljningen av den nya intel processorn 5775C den 2:a juni? I sådana fall kommer ni beställa in till butiken i Stockholm så man kan plocka upp en på morgonen?

EDIT: Sett att flera butiker listar den som att leverantören får den först 5:e Juni. Vore trevligt om ni låg före i schemat eller att ni lyckas få ut den i butik te på fredag/lördagen!

Mvh,

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av beejac:

Hej!

Jag tänkte höra om ni kommer haka på försäljningen av den nya intel processorn 5775C den 2:a juni? I sådana fall kommer ni beställa in till butiken i Stockholm så man kan plocka upp en på morgonen?

EDIT: Sett att flera butiker listar den som att leverantören får den först 5:e Juni. Vore trevligt om ni låg före i schemat eller att ni lyckas få ut den i butik te på fredag/lördagen!

Mvh,

Ja, vi kommer att ha uppe till försäljning men har tyvärr inte fått några konkreta datum från vår leverantör så vi vet inte i dagsläget när det kommer in.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av inet.se:

Ja, vi kommer att ha uppe till försäljning men har tyvärr inte fått några konkreta datum från vår leverantör så vi vet inte i dagsläget när det kommer in.

Ni får gärna sig till i tråden när de finns upplagda!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sverige
Registrerad
Apr 2003

är ganska sugen på en Broadwell 5775C nu lär spöa min 4820K dags o sälja min Asus x79 deluxe med 4820K och ersätta den med nyare delar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av pytonOrm:

är ganska sugen på en Broadwell 5775C nu lär spöa min 4820K dags o sälja min Asus x79 deluxe med 4820K och ersätta den med nyare delar

Jo som jag förstår så behövs H eller Z97 M/B för att chipset ska klara prollen. Fick hem ett nu i veckan av inet så nu väntar jag bara på att Broadwell ska släppas... Gah vill köpa nuuuu!