L4D2 auto disconnect problem

Permalänk

L4D2 auto disconnect problem

Tjo jag och min kompis lirar lite l4d2 och jag blir dcad hela tiden varje femte minut cirka, så jag måste hålla på och rejoina hela tiden. Ingen aning varför detta händer, men jag gissar på att det måste va något med vår router för att vi flyttade precis och då fick vi fiberkabel o va tvungna o fixa en ny router som är då en vanlig Netgear, innan hade jag en thompson router.

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

@sundman98

*Tråd låst enligt §4.1*

Det är fortfarande inte tillåtet att bumpa (detta är ju tyvärr inte första gången), vänligen respektera §4.1 i regelverket.

Citat:

§4.1 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§3.3 Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...