Oneplus two 1 juni, vad hände?

Permalänk
Medlem

Oneplus two 1 juni, vad hände?

Oneplus teasade om att dom skulle visa upp deras nya telefon den 1 juni men det verkar som att dom inte har haft något event och vart jag än kollar så är det ingen som pratar om det.

Har jag missat något här? Googlar man på internet så står det överallt att dom skulle visa den igår men det är knäpptyst.

Sweclockers skriver om det

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag hade hört rykten om att den skulle släppas 1 juni men det trodde jag aldrig att den skulle göra. Jag trodde att dom skulle visa upp den för allmänheten men tråkigt att dom inte ens gjorde det.

Permalänk
Medlem

Tror ni att man kan förvänta sig en invite till modell Two redan vid lansering när man redan har en OnePlus One, dvs så att vi som redan är kunder får tidig chans att kunna uppgradera om vi vill?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Oneplus teasade om att dom skulle visa upp deras nya telefon den 1 juni men det verkar som att dom inte har haft något event och vart jag än kollar så är det ingen som pratar om det.

Har jag missat något här? Googlar man på internet så står det överallt att dom skulle visa den igår men det är knäpptyst.

Sweclockers skriver om det

Det var bara rykten att oneplus two skulle lanseras då, inget säkert. Den 1 juni tillkännagavs istället att opo skulle prissänkas med 50$.

Skrivet av valiant:

Tror ni att man kan förvänta sig en invite till modell Two redan vid lansering när man redan har en OnePlus One, dvs så att vi som redan är kunder får tidig chans att kunna uppgradera om vi vill?

Kanske stegvis men troligen inte då dom har sålt en miljon opo. En miljon invites är nog för stor start.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem

Vad annonserade 1 Juni då? OnePlus One prissänkning bara?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Vad annonserade 1 Juni då? OnePlus One prissänkning bara?

Ja endast prissänkning 1-7 juni https://forums.oneplus.net/threads/the-one-is-now-at-a-specia...
Dock har oneplus sagt att det kommer hända något 7 juni också så vem vet..

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Vad annonserade 1 Juni då? OnePlus One prissänkning bara?

1 Juni annonserade ingenting, däremot så tillkännagav OnePlus att den skulle prissänkas med 50$ mellan 1/6 - 7/6 som CRHASH skrev ovanför.