Noob fråga men behöver hjälp! Från Dator till iPhone!

Permalänk
Medlem

Noob fråga men behöver hjälp! Från Dator till iPhone!

Hej jag försöker flytta bilder från iPhone till datorn med vanliga drag och släpp men så enkelt var det såklart inte.

Jag googlade nånstans man ska synka nått i Itunes med en meny som heter bilder?

Jag har inte ens en sån meny ??

Dom menyerna jag har där är Musik sen filmer sen sök sen ljudböcker sen mer under mer finns signaler,genius,köpt samt hämtningar.

Jag har en iphone 4s om det spelar någon roll.

Tack på förhand för hjälp hur kan det vara så svårt att överföra några bilder ?

/mvh jögge

Permalänk
Medlem

Du kan behöva låsa upp din iPhone medan den är inkopplad, sen kan du i utforskaren hitta en ny enhet där dina bilder finns. I värsta fall kan du inte dra över hela mappen med bilder, då får du istället gå in i mappen och markera alla (exempelvis genom att trycka Ctrl + A) och sen kopiera bilderna dit du vill ha dem.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Du kan behöva låsa upp din iPhone medan den är inkopplad, sen kan du i utforskaren hitta en ny enhet där dina bilder finns. I värsta fall kan du inte dra över hela mappen med bilder, då får du istället gå in i mappen och markera alla (exempelvis genom att trycka Ctrl + A) och sen kopiera bilderna dit du vill ha dem.

Vadå låsa upp medans den är inkopplad hur fasen gör jag det då ? jag är ju som sagt noob

Vart ska jag klicka i mobilen eller på datorn för att låsa upp den då ?

Permalänk

Du kan också logga in på iCloud om du gjort backup dit på dina bilder och ladda ner alla till datorn.

Visa signatur

Mac Pro | OS X 10.11 | 3.7 GHz QC Xeon E5 | 16GB DDDR3 | AMD FirePro D300 | 256GB SSD | 3x 27" Thunderbolt Display

Permalänk
Medlem

Vet inte ens vad det är, men är det en gratis tjänst ? på datorn eller mobilen ?